Monday it is

2011-05-16 @ 10:58:21    Postat av: Susan Gullix
Så där....måndag igen och åter till verkligheten efter en rolig helg. Idag är det att städa och tvätta som står på schemat men det är helt ok för då man tittar ut så är det bara grått, regnigt och trist i alla fall. Hello summer....where are you?

Jag är bara inom snabbt nu för jag ska verkligen se till att sätta fart här nu. Men tänkte bara berätta att jag faktiskt är fortsatt duktig på det här med att inte äta onyttigheter. Första dagen (som var i tisdags tror jag) var det jobbigt för jag var himla godis sugen då. Men sen var det lugnt och nu känner jag att det går galant. Tjihooo! Eller aaa, nu i lördags så blev det ju cider/vin och lite godis men det var ju lite party så då kan man inte undvika en massa. Och sen var det en dag det gällde. Näää....om jag får säga det själv så sköter jag det bra.

Men ja....vi hörs senare för nu ska städar tanten se till att komma igång här. På med hög musik och så släpper vi loss då.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vart tog somamren vägen liksom, tror jag går i ide... tills solen åter lyser ;-) KRAM

2011-05-16 » 15:12:42     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Skönt att det går bra med maten! :)

Ja, fy för detta vädret, men é rätt gött att ligga inne i soffan då...

Kram

2011-05-16 » 19:35:21     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?