"Titta mamma, jag klipper mitt hår"

2011-03-19 @ 17:22:16    Postat av: Susan Gullix


Idag var jag och barnen hemma hos min mamma en runda på lite fika och så. Barnen lekte massor med en massa och plötsligt tyckte jag att det var lite väl tyst så gick och tittade vad dom gjorde. Då säger Stella så fort jag kommer att "Titta mamma, jag klipper mitt hår". Ahhhh...panik som attans. Hennes långa, fina hår hade hon satt saxen i och satt och klippte glatt. Nu hade hon klippt en ganska bra bit på båda sidorna och hade jag kommit någon sekund senare så hade hon klippt av en hel totte som hon höll på med. Tokiga tokiga unge. Så nu har hon inte så där långt hår längre som hon hade för Daddy Cool fick klippa "rätt" det. Nåja...tur att det växer fort och att hon inte typ klippte av en hel totte.

Efter att vi hade varit hos min mamma så tog vi en vända inom Max för att äta hamburgare. Gott gott i magarna.

Här hemma sen så har vi lekt, klippt Stella så klart och nu är det lite film tajm. Kollar på Pororo (ett jäkla namn för övrigt) som är en film som barnen fick i sin Maxbox.

Ikväll blir det väl fortsatt mys med lite serie och gott gott. Är det lördag så är det.

Vad har ni hittat på en dag som denna?

 

Postat av: Johanna

Tur hon inte klippte högre upp, busungen! Aja, det växer ju fort ut igen!

Ha en mysig kväll!

Sv: Nej, det é verkligen inte kul att va sjuk. Jaghar sovit i soffan med balkongdörren öppen en liten bit hela dagen, så man fått lite frisk luft ändå. Skönt när fåglarna kvittrade & solen sken in :) Blir en fortsatt lugn kväll i soffan.

Kram

2011-03-19 » 17:57:31     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Hihi, busfia! Minns att jag klippte bort min lugg när jag var liten ... tur att håret växer ut igen. Och en liten sötis är lika fin i kortare hår också :)

Kram!

2011-03-19 » 20:03:11     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: soffie

men busungen där tur hon ej hann att klippa sig mer,

kram

2011-03-19 » 20:58:49     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..



tack sötis för dina kommentarer, jag blir så glad.. :)



men söta Stella, haha.. jag klippte luggen jag när jag var liten, samma dag som det var dagis fotografering.. min mamma var inte helt nöjd, haha..;)



KRAM

2011-03-20 » 13:38:03     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?