The sun is shining

2011-03-15 @ 11:10:33    Postat av: Susan Gullix


Mina små kottar...med betoning på små


Då var det tisdag och ute skiner solen idag. Känns bra att den är framme för det behövs massor utav sol nu. Sol gillar vi och faktiskt så såg jag små krokusar som var på väg upp igår. Tjohoo....spring time.

I vilket fall som...igår var det action, action och åter action med en massa att göra, fixa och dona. Avslutade med det sista som var tvätten så när klockan var närmre 20.30 så kunde jag få sätta mig ner. Haha...vissa dagar är det bara to much. Då hade Eliott i och för sig inte somnat än för han skulle ju absolut somna i soffan. Han fick göra det för vissa krig får jag helt enkelt se upp med.

Jag och mannen åt  varma mackor som fixades i mackjärnet och så såg vi på Bones samtidigt. Ehh....ingen bra idé alls för det är inte så fräscht att äta då man kollar på det. Bläää...mackorna var helt plötsligt inte så goda som dom skulle vara.

Barnen är på dagis nu och jag har redan fått undan morgonstöket så jag sitter och tar det lugnt. Är lite off i planeten utav någon anledning och känner mig på lite dåligt humör. Eller nja, kanske inte dåligt humör direkt men ja....inte helt hundra med humöret i alla fall.

Och just det...på torsdag är det dax för Stella att försöka igen hos tandläkaren. Gick ju inte dirket bra förra gången för det var ju katastrof. Hoppas verkligen att det går bättre denna gången...annars vet jag inte vad.

Nåväl...hoppas att ni har en bra dag och att ni också har härlig sol hos er?

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja även här strålar solen, men det blåser. Trots det har vi haft en ljuvlig förmiddag ute i solen med korvgrillning! Toppen, nu vill vi verkligen inte vara sjuka mer.... Håller en tumme för stella på torsdag. KRAM <3

2011-03-15 » 13:10:05     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

omg, va söta haha :D



btw, alltså.. skulle behöva din hjälp. jag ska på en festival i sommar och skulle jättegärna vilja se mitt favoritband.. så om du går in på http://www.westcoastriot.se/onskaartister.asp och fyller i Paramore som nr 1 så gör du mig en STOR tjänst... :$

2011-03-15 » 13:31:53     Url: [http://saveu.blogg.se/]
Postat av: elina

fin blogg!:)

haft en bra dag?

2011-03-15 » 13:35:31     Url: [http://blondiinbitchen.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Jag tittade först inte så noga på bilden. Tänkte - Men hallå, har barnen bara så lite kläder på sig? Hahaha! Men sen såg jag ju att dom va pyttesmå & det va värsta sommarbilden :D

Hoppas du har en bra dag trots att du é lite off...

Kram

2011-03-15 » 14:18:23     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?