Tålamod

2011-03-17 @ 15:41:20    Postat av: Susan Gullix
Hmmm...jag har brist utav den varan för tillfället känner jag. Jag som brukade ha ganska bra tålamod har nog tappat det mesta. Jag irriterar mig själv som fan på att det är så och undrar om jag kanske är på väg in i en 35 års kris? Jag vet inte men kanske...något är det ju.

Har nygligen haft ett "krig" med den lilla. Hon bara skrek för att hon inte fick som hon tyckte, bet mig i handen, kastade min kamera i golvet och lite annat. Det var inte så länge som jag hade tålamod och sen åkte hon in på rummet, där hon självklart inte stannade kvar. Kanske har jag inte samma tålamod för att jag vet att det inte dröjjer så länge tills nästa "krig" bryter ut. Det här med "krig", skrik tjiv och tjaffs tillhör ju tyvärr vår vardag ganska många gånger om dagen/kvällen. Det är som om att jag inte kan slappna av. Äsch jag vet i fan alltså! Ville väl bara klaga lite grann.

Just nu tittar i alla fall Stella på en Barbie film, Eliott leker på rummet...
Postat av: mammafiia

Jag känner igen de där med dåligt tålamod. Jag lider av samma problem.

Hoppas de lugnar sig.

Kram

2011-03-17 » 15:47:25     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Daniel

Ush det lugnar sej! Efter storm kommer lugnet!

2011-03-17 » 16:13:48     Url: [http://danielfagerholm.webblogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

nää tålamod skule finnas köpa på burk.. för jag behöver med mera.. stina har kommit i n i en bedrövlig ålder nu.. jisses, det ska bli sååå skönt att jobba i helgen, haha.. komma hemifrån ett par timmar.;)



kram sötis..

2011-03-17 » 19:23:11     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?