Softisch....typ

2011-03-16 @ 17:26:33    Postat av: Susan Gullix
Mmmm.....då kanske det kan fungera med att blogga då. Väldigt irriterande då det krånglas IGEN med Blogg.se, var inte så längesedan som det krånglade sist.

Försökte vila lite efter att jag hade lämnat barnen på dagis men när jag typ precis somnat in så där härligt ni vet så vaknar jag av en massa plingande på dörren. Jag skojar inte...det plingade så mycket så jag började undra om det kanske brann här i huset och jag var tvungen till att evakueras snabbt som tusan. Men se där...det var min lilla söta mormor som plingade som en tok.....haha. Hon är ju bara för söt. Hon skulle höra om hon kunde få låna min nyckel så hon kunde komma in i grovsoprummet. Efter det så tyckte jag att det var no point att sova vidare så jag struntade i det. Ångrar det lite nu dock för ja...pigg är man inte efter en väldigt tidig morgon. Nåväl...strunt samma.

Mina barn är också väldigt trötta efter den tidiga morgonen (natten?) och Stella har alldeles precis somnat här i soffan. Det är ok för jag vet att hon sover tills morgon bitti ändå. Och sen ska vi upp tidigt imorgon eftersom vi ska till tandläkaren med Stella. Eliott sitter också ihop kurad i soffan och kollar på Ben 10. Han lär dock vara vaken ett tag till.

Ikväll blir det att titta på Bones och Big Brother och så som vi brukar göra på kvällarna. Får se hur länge jag orkar bara.

Hur har eran dag varit?
Postat av: soffie

VA KUL MED BESÖK AV MORMOR,MIN MORMOR LEVER TYVÄRR INTE JAG VA BARA 11ÅR DÅ HON DOG SÅ HIMLA SORGLIGT,

HA EN GOO KVÄLL HOS MEJ KOLLAS DET HOCKY TJOHOOO FÄRJESTAD

2011-03-16 » 20:11:51     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: ellie

Fin blogg & vilka små söta liv du har!

Frågestund på bloggen, fråga på!

Avslutas på torsdag eftermiddag.

www.elliiiiiee.blogg.se

2011-03-16 » 20:37:10     Url: [http://elliiiiiee.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Kul att få besök av mormor, men mindre skönt att bli väckt. Du får sova mer en annan dag ;)

Kram

2011-03-16 » 22:46:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja blogg.se börjar krångla väl ofta tycker jag :-/ Så irriterande! Önskar er en fin dag <3

2011-03-17 » 08:26:30     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?