Så vart jag nöjd;)

2011-03-08 @ 16:42:07    Postat av: Susan Gullix
Amen där ser man.....hämtade barnen på dagis och eftersom det var härlig vårsol här idag och några plusgrader så fortsatte vi faktiskt med att vara ute. Vi gick  hem om och hämtade barnens saker som dom ville ha med ut. Det var mysigt att sitta i solen och få solens strålar i ansiktet. Det blåste lite kallt men hey...våren är på väg och det är stor tummen upp på det. Försökte faktiskt mobil blogga då vi var ute men va f*n. Det fungerar att logga in på bloggen och skriva rubrik men då inlägget ska skrivas så går det inte att skriva bokstäver. J*vla mög mobil liksom. Nåväl, vi var väl ute i cirka 1½ timme innan vi bagav oss upp. Och vet ni vad som skedde då? Joooo....jag stillade mitt Semel begär som jag hade innan. Ni förstår, innan vi begav oss hem efter dagis  så smet vi in på bageriet och köpte med oss Semlor...hihihi. Meeen, det är ju faktiskt Semel dagen idag, eller Fetis dagen eller vad man nu säger. Guda gott var det i alla fall.

Just nu leker barnen, vi har startat tvätten innan för ett tag sedan och snart är det dax att springa ner igen för att starta dom andra maskinerna och hänga upp i torkrummet. Japp....vad har ni hittat på idag då?

Några utav bilderna jag tog innan

Postat av: Johanna

Bra att ni har varit ute & njutit av det fina vädret! Och semlor e gott!

2011-03-08 » 19:57:43     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Gott, gott med semla! Jag njöt rejält av min med fick dock lite hjälp av Matilda att äta upp den men det gör inget :)



Kram

2011-03-08 » 20:28:14     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: mammafiia

Mums med semla, e grymt sugen på de jag med, haha.

Men tyckte inte dom såg goda ut här på detta kondiset i byn.

Härligt att va ute i det sköna vädret=)

Kram

2011-03-09 » 07:39:42     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Amanda

Vilka underbara bilder! Här har solen skinit stor de senaste dagarna också men här är nog betydligt kallare, och definitivt mycket mer snö. Hela vår trädgård är fortfarande helt vit men det börjar synas asfalt nu iaf och det känns ju bra. :)

Jag längtar som en tok efter långa härliga vårpromenader med barnen nu.

Det blir som jag har sagt hela tiden. Vårat pyre kommer med våren, eller är det kanske våren som kommer med pyret? :)

2011-03-09 » 08:29:57     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: freja

man riktigt ser hur soligt och härligt det var på bilderna!

2011-03-10 » 07:30:36     Url: [http://stocktownstories.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?