Onsdagen är här

2011-03-30 @ 12:30:15    Postat av: Susan Gullix

Ja, då var det onsdag igen...tiden går snabbt ibland får jag säga.

Barnen är på dagis idag och busar rundor och själv har jag inte gjort så mycket faktiskt. Fick undan det mesta imorse så det har jag inte behövt ta hand om. Har nyss förberett dagens middag också som blir potatis/köttfärs gratäng med en släng utav Taco smak. Haha....ja, något sådant och det är så attans gott. Mmmm...längtar tills vi ska äta.

Det är sol ute här idag så får se om vi kanske stannar ute och leker sen då jag har hämtat hem barnen. Får se vad dom vill och känner för. Och om solen då stannar kvar. Den kan ju faktiskt gömma sig lika fort som den kommer. Suck...längtar verkligen tills det är sommar.

Nåväl...har inte så mycket mer att skriva just nu, är lite så där disträ. Men skriver mer sen. Hoppas i alla fall att ni har en bra dag?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?