Nya tag?

2011-03-07 @ 09:35:24    Postat av: Susan Gullix
Hujeda mig...go morron. Igår var ingen bra blogg dag eller bra dag överhuvudtaget. Den fortsatte på samma vis då vi vaknade som dagen innan. En himla massa liv och tjaffs. När det är helg så tappar mina barn allt förstånd och öron och det är rena rama cirkusen här hemma. Nåväl...tog på dom och gick ut på morgonen så dom fick leka. Omöjligt att ha dom inomhus!!! Var ute och lekte i ca 1½ timme sen ville Eliott upp igen.

Sen somnade jag 2 timmar på soffan...väldigt skönt kan jag säga då jag var dödens trött. Ja...sen var det kväll och då var cirkusen igång igen. Det var kaos, stort KAOS. Jag var gråtfärdig och skulle faktiskt kunna hiva ut ungarna bara så där. Känslan fanns jag skulle INTE gjort det men ni förstår. Jag bara satte mig ner och gav upp.
Sen somnade dom efter väldigt mycket tjiv, tjaffs och bråk. Jag blev klöst i ansiktet och biten i armen. Tjohoo....ja, det var en väldigt rolig dag igår....NOT!! Jag undrar vad jag gör för fel för något är det som jag gör galet, så måste det vara!

I alla fall....morgonen har bestått utav att städa, fick ta tag i gårdagens kaos som jag inte orkade igår. Sonia kommer eventuellt hit med sina barn sen också så hoppas att denna dagen blir bra.

Over and out från en mamma som går på knäna.

Postat av: Nettan

Så kan det vara ibland.

Skönt att det är en ny dag med nya utmaningar.



Ha en bra dag !



kram

2011-03-07 » 10:18:34     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Men gumman=(

Du gör inget fel, men barnen behöver respektera sin mamma mer.

Massa Kramar till dig.

2011-03-07 » 11:37:23     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

STYRKE KRAM gumman! <3

2011-03-07 » 12:00:27     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?