Morgon hos Nilsson/Gûllix

2011-03-27 @ 09:37:46    Postat av: Susan Gullix
Gääsp.....ja, så känns det här idag men jag piggnar nog till snart. Blev glad då jag tittade på klockan imorse då Stella väckte mig. 07 stod den på och det tyckte jag var helt ok. Men kom på att ahhhh, hon är ju faktiskt bara 06...som vanligt då med andra ord. Mina barn hade en bra period då dom sov till åtminstonde 7.30 men Stella har hoppat tillbaka till att vakna mellan 05.30- 06 igen. Men klart...det är ljusare på morgonen nu också och det spelar ju in till en viss del.

Jag och mannen såg faktiskt film igår för omväxlings skull. Vi kollade på Tron och den var f*n bra. Lite som en blandning mellan Femte Elementet och Matrix...typ. Mmmm....sen har vi ju hon är (undertecknad) som tydligen alltid ska somna oavsett hur mycket hon kämpar emot. Ni vet bebisar som sitter i sin matstol och äter och somnar samtidigt? Japp...där har ni mig. Hur många gånger som helst så ser mannen mig sitta och tugga på något och samtidigt falla i sömn....haha. Är man trött då eller vad? Nåja...det var precis i slutet så jag såg faktiskt nästan hela filmen.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska tvätta klockan 16 men det är ju flera timmar dit. Solen lyser i alla fall så pluspoäng på det.

Vad ska ni hitta på idag?
Postat av: Mamma Russin

god förmiddag gumman...



haha, så är det så du ser ut när du somnar framför tv på kvällen, haha..



ven vi kollade på film gårkväll.. :) nu sk vi ut i skogen och grilla korv..



KRAM

2011-03-27 » 10:27:05     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna

Det é så skönt med sommartid nu! :)

Vet inte va som händer idag riktigt. Sitter & väntar på svar på en annons i Hbg på en vit Gulliver spjälsäng för 400 kr inkl. madrasser & ett sniglar skötbord som de målat vitt (bortskänkes med sängen). Om det blir mitt, så ska jag väl hämta det. De bor mitt emot Magnus, haha... Annars får man ju njuta av det fina vädret!

Kram

2011-03-27 » 11:14:14     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

vi ska ta det lugnt och låta lilleman kurera sig det sista :) och själv känner jag mig inte på topp heller...



Ha en skön söndag :)

Kramar Maria

2011-03-27 » 12:11:59     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Priestine

Gud så nydelige barn du har! Herlige :)

Håper dere har hatt en flott dag!:)

2011-03-27 » 17:54:56     Url: [http://priestine.wordpress.com/]
Postat av: soffie

usch tycker det är jobbigt med den här timmen vi ska ändra ,hoppas du haft en bra dag,Kram

2011-03-27 » 18:07:43     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?