Monday it is

2011-03-01 @ 16:43:16    Postat av: Susan Gullix


Glada barn på väg ner i tvättstugan


Så där ja...då är man färdig med allt tvättande och allt annat som skulle göras under dagen *klappar mig själv på axlen*. Ärligt... så dog jag lite då jag såg hela tvättberget som skulle tvättas men nu när det är klart så känns det skönt och ja, jag överlevde ju.

Barnen hade haft det bra på dagis idag (som vanligt) och sen har vi ätit Tacosoppa till mat. Ojoj...åt kanske lite för mycket men det var lugnt. Här är nog Tacosoppa till cirka 20 personer till. Blir till att frysa in en del...hur det nu ska få plats i frysen.

Nu leker barnen med Lego, bygger och har sig, skrattar som tokar mellan varven gör dom också. Jag njuter så länge dom är sams för jag vet att det kan vända vilken sekund som helst. Men just nu i alla fall så sitter jag här, on my ass....känns som om jag knappt har suttit ner idag.

Blir till att ladda lite inför nattning ikväll....vet inte hur jag ska lyckas med att få dom att somna i tid och som dom ska. Stella somnar ju dock i sin egen säng men hon har helt plötsligt fått för sig att hon ska leka och ha sig då det är sovdags så nu i 2 dagar har det tagit 1½ timme och en del fighter innan hon somnar. Not fun kan jag säga. Och sen Eliott då...han ska inte lägga sig alls och bråkar, skriker och har sig så till slut får man nästan kasta in honom i sängen och så somnar han skitförbannad....efter väldigt lång tid. Inte kul det iheller! Men men....några timmar kvar tills man ska överleva dom fighterna.

Hoppas att ni har haft en bra dag?


Postat av: mammafiia

Ja usch de e inga roliga fighter man får ha med barnen vid läggdax ibland=/ Tur de vänder så småningom=)

Mums med tacosoppa, ja vet vart de kan få plats lite iaf haha

Kramar

2011-03-01 » 17:31:58     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Anna-Maria

vilket fint kort :) så glada trots tvättstugan hehe

jag vet precis hur det är att få kidzen isäng inte det lättaste på denna jord :)



super fin blogg

Kram

2011-03-01 » 18:11:56     Url: [http://mijita.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?