Losing my mind??

2011-03-02 @ 20:31:11    Postat av: Susan Gullix
Seriöst...det här med att natta barn. JAG BLIR GALEN!!! Ingen av mina barn ska sova nu för tiden har dom fått för sig. Stella ska trilskas och ha sig så in i norden. Hon springer upp och ner, snackar, tar leksaker och allt möjligt skit. Likadant om jag ligger hos henne, vilket jag i och för sig inte ska. Jag sitter utanför hennes rum då hon ska sova men ibland får jag nog av hennes ner och upp springande och lägger mig hos henne. Då gör hon miljoner andra grejjer men hon springer i alla fall inte upp. Eliott ska inte somna alls för han är inte trött (fast att han är det). När han ska lägga sig så skriker han , hotar med än det ena och än det andra. Att låta honom skrika fungerar ju inte eftersom man inte direkt vill att Stella ska vakna då hon väl somnat...vilket tar cirka 1- 1½ timme. Jag blir seriöst idiot!!! Att natta barn här hemma tar ju fan 2- 2½ timme. Normalt eller? Näääää.

Det fungerar inte med att muta, det har vi försökt. Tycker jag har försökt på alla möjliga sätt men nada fungerar...NADA!! Valium nästa kanske? (fortfarande ett skämt men ni fattar, hoppas jag)

Näää....jag blir galen rent ut sagt!
Postat av: maria

vid det här laget sover dem säkert..men visst är det jobbigt när dem trilskas...



må så gott !

kramar

2011-03-02 » 22:01:17     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag förstår dig så väl... här losade ajg kampen i går och har fått sova med bägge barnen i min säng... lite sömn för mig men ändå lite mysigt. Ha en fin dag goa du!

2011-03-03 » 07:56:11     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...

usch så jobbigt.. förstår dig att du blir galen.. :(



här har vi inte problem vid nattingen utan mitt i natten ist.. :/ lika illa det.. :(



ett poängsystem, att samla klistemärken på kanske?



kramkram

2011-03-03 » 09:15:02     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Denisé

fin blogg :)

2011-03-03 » 12:12:37     Url: [http://gaysomfan.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?