Here I am och fullt upp;)

2011-03-29 @ 18:00:45    Postat av: Susan Gullix
Uscha....gillar inte riktigt då bloggen står stilla men vissa dagar ska man vara glad om man hinner gå på toaletten i lugn och ro. Idag har det varit intensivt med start tiiiidigt imorse. Hade ju tvätt tid redan klockan 6 (flyttade ju fram söndagens tvätt tid) och när klockan ringde imorse trodde jag att det var ett skämt. Känndes verkligen som om det var mitt i natten. Den här ändringen till sommartid....gah...jag är som en zombie på morgonen.
Sen var det ju dax att väcka barn och man (lika trötta dom), fixa matsäck till Eliott, hänga upp tvätten på tork, ta på barnen, mig själv och iväg till dagis. Haha....man kan verkligen få upp farten på morgonen.

Eliott hade utflyktsdag idag och då var dom iväg och hälsade på polisen i Landskrona. Väldigt spännande tyckte Eliott. Fick kolla på polisbilar, hur det ser ut i cellarna...något om poliser som spelade fotboll (?) och massa annat. Kul hade han haft i alla fall och sen var han så trött så han hade somnat på vägen hem.

Mmmm....sen när jag var färdig med tvätten och så så var det till att ge sig på hemmet så att det också fick sig en omgång. Fullt upp med andra och dödens trött är jag. Känner jag nu i alla fall. Blir lugna, lugna puckar ikväll då barnen har somnat. Ser väl serie antar jag. Standard för oss nu för tiden...haha.

Barnen är i full gång nu igen efter att ha haft en trött svacka här innan. Dom får ett tag till att leka innan det är dax att kolla lite på barn tv innan det blir möte med John Blund .

Bjuder på en bild på coola Eliott

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ett besök hos polisen brukar alltid gå hem :-) Åskönt att se att fler har fullt upp å inte riktigt hinner med bloggandet... Kram fina du <3

2011-03-29 » 18:57:26     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Fy för att börja tvätat kl:6...

Kul för Elöiott att va iväg & träffa polisen!

Här blir det med en lugn kväll. Gäspar redan...

Sv: Ja, sjukt puttinuttigt! Hihi... :) Ja, det har gått bra för syster yster! Hoppas nu skiten håller sig borta!

Kram

2011-03-29 » 19:09:43     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad spännande att få hälsapå hos poliserna! Det kan jag tänka mej var poppis :)



Kramar

2011-03-29 » 22:29:13     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?