Friday on my own

2011-03-18 @ 17:19:25    Postat av: Susan Gullix
Tjolahopp....kvällen närmar sig och skönt är väl det. Grå, tråkig dag så imorgon hoppas jag att det blir bättre. Håller tummarna för det i alla fall.

När jag hade hämtat barnen på dagis så har vi bara varit hemma. Var lata och åt pizza till mat och sen blev det chokladpudding efter det. Det hade Eliott sett fram emot ända sedan imorse så det var efterlängtat. Själv åt jag inte då jag har fått lite avsmak utav det (chokladpudding då alltså). Sen har barnen lekt på sina rum och jag har städat lite. Orkade verkligen inte det innan idag men det var ändå snabbt avklarat så det var lugnt.

Kvällen kommer jag till att spendera själv då mannen är och turar med lite jobbkollegor. Ja, barnen är ju hemma så klart men annars är jag själv. Lite små tråkigt faktiskt. Får se vad jag ska roa mig med men jag ska i alla fall kränga Polly och Ostbågar...haha. Sen vet jag inte vad som visas på tv en fredagskväll då vi aldrig kollar å tv nuför tiden, vi kollar ju alltid serie eller film som ni vet. Nå....får kanske gå in och kolla i stora filmförrådet och se om där kanske finns en film som kan passa mig och som jag inte har sett. Men att stå och leta där inne är som att leta efter en nål i en höstack. Önskar er en trevlig fredagskväll men uppdaterar nog mer senare. Så länge visas en bild på liten söt Motorcykel kille

Postat av: Johanna

Hoppas du får en trevlig kväll trots att du e ensam :)

Kram

2011-03-18 » 18:34:57     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?