Fredagen so far...

2011-03-25 @ 16:47:25    Postat av: Susan Gullix
Tjohoo.....tjoff och pott så försvann tiden. Där fick jag för att jag tyckte att gårdagen var så himla seg...haha.

När jag hade lämnat barnen på dagis så gick hem och fixade undan lite och sen så såg jag gårdagens avsnitt utav Big Brother. Jaaa....det ÄR beroende framkallande och man måste kolla. Sen vid typ 11 så kom mormor och Jörgen och hämtade mig och så körde vi till Willys så jag kunde storhandla lite. Tackar så mycket för liften.

Sen när jag hade kommit hem och packat in allt så var det snabbt iväg för att hämta hem barnen. Hade lovat dom varsen gräsklippare eftersom Eliotts älskade gräsklippare efter mycket slitage hade gått i sönder. Ja...ni som hängt med vet att Eliott älskar att vara ute och klippa gräset. Där tog vi och åt lite krov också och när jag står och ska köpa korv så börjar Eliott stor gråta. (Han och Stella satt och så passade Eliott Maxi vagnen). Han hade fastnat på något sätt med hakan i den där "kroken" eller vad det nu är och satt fast. Givetvis fick jag panik och det såg en som jobbade i kassan så hon kom och räddade honom. Jag tackade och hon sa att hon såg att jag fick lite panik så då är det bättre om man "rycker in". Jepp...helt rätt. Tack för hjälpen där också. I alla fall....Daddy Cool ringde då vi åt korv och det visade sig att han redan var hemma (wihooo) så han kom till Maxi och mötte upp oss. Blev en runda inom Skopunkten då både han och jag behövde nya skor till fossingarna.

Nu är vi hemma....haft lite myspys med barnen. Nu leker dom på Eliotts rum och ja....det börjar så småningom bli kväll. Njae...inte riktigt än men mer kväll än eftermiddag i alla fall.

Och ja...inga foto har jag tagit idag. Fy skäms på mig!!
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Stackars Eliott :( Vilken tur att hon var så snäll som hjälpte till!

Håller med om BB, man mååste verkligen kolla :)



Kramar

2011-03-25 » 19:44:44     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?