Born this way to Dance on the floor

2011-03-09 @ 12:58:51    Postat av: Susan Gullix
Haha...vad ska man säga? Den där solen jag skröt om imorse varade ju inte så länge. Den har nu ersatts utav regn. Mög också...sprack mina planer om att vara ute då barnen är hämtade på dagis. Nåväl...får roa oss inne istället.

Jag har i alla fall sysselsatt mig med att diska, dammsuga och torka golven här hemma. Blev kanske lite utflippat som det brukar bli då jag spelar hög musik. Ehhh....ja, jag lekte wanna be artist igen med golvmoppen och har flippat till det lite...haha. Men va fan...man lever bara en gång så spelar ingen roll. Eftersom jag älskar musik och dans så kan jag lika gärna kombinera det med städ...hehe. Nåväl...dax att sitta på lilla rumpan ett tag med lite gott kaffe innan jag ska hämta barnen om ett tag.

2 utav låtarna som jag flippat till idag




Postat av: mammafiia

Härligt att flippa till hög musik. Hemma sysslorna blir så mycket roligare då=)

Kram

2011-03-09 » 14:58:44     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?