A list

2011-03-02 @ 18:29:56    Postat av: Susan Gullix

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mina barn lekte fint hela dagen och var sams.
 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tog på barnen och mig själv kläder, packade inför dagis.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag och barnen år kvällsmat

Det sista du sa högt: "Nu börjar snart Den gyllene nycklen"

Det senaste någon sa till dig: "Jag älskar dig mamma". Sagt utav Stella.

Vad har du druckit idag: Kaffe, juice och vatten.

Vad var det senaste du åt: 1 macka med makrill och citron majonäs.

Vad var det senaste du köpte: Coca Cola, mjölk och yoghert.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och snölöst

Godaste glassmaken: Mmmm...hallon

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut, helt klart.

Sover du tungt: Förr - nej, Nu- Som en sten...haha.

Drömmer du mardrömmar: Ja, jag gör ju det tyvärr.

Favoritklädsel: Jeans och tröja

Favoritlåt just nu: Born This Way med Lady gaga

Vad ser du om du tittar till höger: Min söte son Eliott.

Vad gör dig glad just nu: Att det närmar sig vår med sol och värme. Och all kärlek till min familj.

Vad ska du göra härnäst: Titta på Barn tv med barnen innan det är läggdax för dom.

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött men glad och lugn...harmonisk

Favoritgodis: Hmmm....inte direkt godis men ostbågar är farligt gott.

Kläder just nu: Joggingbyxor, t-shirt, trosor och strumpor.

Sommarplaner: Mammablogg gala, vara ute mycket, stranden, festival mm.

Hur många kuddar sover du med: 2 stycken

Spelar du något instrument: Räknas gitarren till Guitar Hero? Men annars kan jag spela trummor som jag gjorde förr.

Morgon eller nattmänniska: Morgon människa...har alltid varit och kommer nog alltid till att vara.

Vad är viktigast för dig: Att alla i min familj är friska och mår bra.

Är du kittlig: Haha....o yes, like hell.

Snarkar du: Jag anser att jag inte gör det men mannen håller inte med.

Stjärntecken: Oxe.

Äckligaste insekten: Hua...spindlar...fy för.

Längtar du mest efter just nu: Sommaren....längtar jätte mycket.

Ni som vill får gärna göra listan också men säg till i så fall så jag kan få läsa era listor.

Postat av: Jessica

haha känner igen det här "Snarkar du: Jag anser att jag inte gör det men mannen håller inte med"

2011-03-02 » 19:31:48     Url: [http://enflickasomarstark.webblogg.se/]
Postat av: Annica H

Jag kommer att lägga ut den på min. Kika in om en stund så kommer jag troligen ha hunnit lägga ut den.

2011-03-03 » 08:29:11     Url: [http://samanthaslivstil.blogg.se/]
Postat av: Jessika

Hej :) Jag tar denna listan och gör den :) Kika in om en stund om du vill se mina svar =)

2011-03-03 » 20:25:49     Url: [http://f-freak.blogspot.com]
Postat av: D i v a

jag snor din lista ;)

2011-03-07 » 08:53:56     Url: [http://madelenbjorkell.webblogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?