Trash trash trash

2011-06-13 @ 17:51:47    Postat av: Susan Gullix


Mina älskade hjärtan




Tjolahopp så gick dagen ganska fort. Efter en massa tvättande och undanplock imorse så blev det till att gå ut. Lite si så där med vädret (ja, jag är kräsen och vill ha strålande sol och varmt varje dag) men ganska ok ändå. Var ute och lekte i några timmar och barnen hade jätteskoj. Som det ska då man är ute och leker med andra ord. Dock är det inte så värst kul att komma ut och så ser det ut som en soptipp på lekplatsen. Då blir jag ganska arg och irriterad för än en gång.....är det så jäkla svårt att plocka upp efter sig??????

Vid och i sandlådan (ja, och övriga lekplatsen) hittar man följande: ( i alla fall en dag som denna)

*Massa glasskärvor
*Massa pappkartonger i småbitar
*Smutsiga örngott (WTF??)
*Flaskor
*Småpåsar
*Strumpor

Ehhh....vad liksom?? Om jag är ute och jag äter, dricker eller what ever ute så kastar jag mitt skräp i en spotunna/papperskorg. Inte så svårt och det tar inte så lång tid och det är liksom det man gör. Här ute finns papperskorgar, varför inte använda dom istället för att kasta allt på marken. Jävla idioter som inte kan någonting!!!

Men ja....förutom min irritation på människor som är idioter så har dagen varit bra. Just nu leker barnen för fullt och jag sitter här. Mannen kommer inte hem förräns vid 21.30 tiden idag för han ska se fotbollsmatchen mellan HIF och Gais på Olympia idag. Och yes....jag har mer eller mindre tvingat honom att gå för han har aldrig sett en fotbolls match live. Och hmmmmm.....det måste man ju ha sett eller hur? Får hoppas att han inte kommer hem sen och har omvandlats till värsta fotbolls fanatikern. Då lär jag ju klart ångra att jag skickade iväg honom....haha.

Nåja....hoppas att ni har haft en bra dag?

 

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Dumma folk som inte kan städa upp efter sig!

Haha, neeej, man måste inte ha sett fotboll live. Det é den tråkigaste sport som finns...

Kram

2011-06-13 » 19:13:37     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Fattar inte varför folk inte kan städa efter sig. Hatar när folk skräpar ner där våra barn ska leka.

Ja har inte heller sett en fotbolls match heller hehe

Kram

2011-06-13 » 19:31:39     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Fasen vad arg man blir på sånt! Hur svårt är det liksom??

Hoppas du får en trevlig kväll :)



Kramar

2011-06-13 » 20:35:08     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: soffie

skitdåligt av alla som skräpar ned fattar inte varför ungdomarna skiter i det och jag har även sett vuxna som bara låter skräpet ligga kvar,

men å va fina bilder på dina älsklingar,

kram

2011-06-13 » 21:06:57     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?