To tired to think

2011-06-17 @ 08:41:13    Postat av: Susan Gullix


Väldigt trött och väldigt uttråkad


Jaha....fredag idag och jag vaknar med typ noll gnista. Är skit trött och samtidigt grymt uttråkad. Och då är klockan bara 08.30. Hur ska denna dagen sluta....hmmm??? Tack och lov så roar barnen sig fint med att leka för tillfället. Tur eftersom jag är alldeles för trött för att tänka ut vad vi ska komma på att göra idag.

Mmmm....jo just det. Vi såg ju film igår, Sucker Punch. Shit...vad var det för skum film?? Jag och mannen fattade nada så vi såg inte ens klart den. Och jag som hade hört och läst så bra om den. Näää, den rekommenderar jag då verkligen inte.

Men vet ni vad? För att försöka överleva denna dagen så krävs det en del kaffe så det är vad jag ska fixa nu. Vi hörs sen men så länge önskar jag er en bra dag. 

Postat av: mammafiia

Känner mig lika trött å sliten, men efter både kaffe å redbull + två ägg och en smoothie till frulle e ja nu på g=)

Ha en fin dag fina du.

kram

2011-06-17 » 09:50:08     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Annelie

Då vet jag att jag inte ska se den filmen, bra att veta :)



Hoppas du piggnat till lite nu. Vädret hjälper ju inte direkt till, här regnar det för fullt...

2011-06-17 » 10:02:54     Url: [http://aky.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, du ser lite trött ut... Jag va med som en zombie imorse... Hoppas dagen inte blev så lång...

Kram

2011-06-17 » 19:42:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?