Tjillevipp

2011-06-07 @ 15:40:59    Postat av: Susan Gullix
Hmmmm....inte bara min blogg som står stilla lite grann antar jag? Är väl fler utav er som njutit/njuter utav det underbara vädret?

Igår var vi i alla fall vid badet hela dagen igen och det var underbart. Är otroligt glad är det är så nära. Tar ju ju bara 3 minuter så är man framme. Bruna som pepparkakor är vi också så det är ju inte dumt...hihi. På kvällen efter att vi hade ätit, duschat och fått barnen i säng så såg vi film. Men hmmm.....det var visst en viss Susan som somnade.

Idag har barnen varit på dagis och jag började morgonen imorse med att tvätta. Då jag hade tvättat färdigt så upptäckte jag att det inte alls var min tvätt tid idag utan först imorgon bitti. Oooouuupppsiiii. Men ja...det var tydligen ingen som saknade sin tvätt tid för det var ingen som kom och sa till. Sen har hemmet fått sig en städning. Det har inte funnits tid till det då man hängt vid badet hela dagarna och fast att man inte är hemma så lyckas det ändå bli kaos här hemma. Visst är det konstigt??

Just nu så sitter vi mest och tar det lite lugnt. Ska om cirka 1 timme bege oss till dagis igen för vi ska grilla och ha det lite mys där. Tummen upp för det. Förhoppnings vis så får jag visa bilder i senare inlägg för servern vill inte riktigt samarbeta med mig idag.

Hoppas att ni har haft en toppen dag...ska kika in till er senare ikväll då tid finns.
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Det blir alltid mindre bloggande för se flesta på sommaren tycker jag...

Skönt att va vid badet. Ja, tur ni har nära dit!

Smart att tvätta på andras tider, haha!

Hoppas ni har en mysig grillkvällpå dagis. Ser fram emot bilder sen :)

Kram

2011-06-07 » 19:30:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: CiliaH

Hoppas du har en bra kväll!



Kram

2011-06-07 » 19:45:11     Url: [http://ugglehuset.se]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, vilken tur att det inte kom nån sur granne och knackade på ;)

Här var det också grillkväll med dagis, med spöregn och åska :)



Kramar

2011-06-07 » 20:01:24     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi ja solen gör j uatt det ekar tomt i blogglandia, men helt rätt, man ska njuta ute när man kan! KRAM

2011-06-07 » 20:01:39     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: soffie

men va mysigt med en grillkväll.

svar bikinin är beställd från HM å Nellie älskar den:)

2011-06-07 » 22:22:50     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Amanda

Haha...dom som hade tvättid då kan ju inte ha misstyckt särskilt mycket om dom inte sa till. ;)

Jag ska tvätta idag hade jag tänkt. Tvättade helt tomt i tvättkorgen innan vi åkte till sthlm men nu är den full igen. Det är trots det inte så himla mycket tvätt nu så det är snabbt gjort. Måste försöka röja undan här hemma med. Hur nu det ska gå med två barn hemma. :P



Ludde har ju lunginflammation igen så det dröjer innan han kan gå till dagis. Fick iaf penicillin igår så jag hoppas vi märker skillnad rätt snabbt .

2011-06-08 » 07:45:11     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?