Sunday

2011-06-19 @ 07:37:52    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Stella väckte mig 05.30 imorse och frågade om jag kunde komma in och sova i hennes säng. Självklart gjorde jag det...allt för att slippa gå upp. Blev 1 timmes sovande till så ja, bättre än inget. Nu är det bara jag och hon som är vakna för Eliott sover ännu (och mannen så klart). Eliott kom inte i säng förräns efter 21 igår. Eller nej...han kom inte alls i säng för han somnade i soffan. Varför lägga sig klanderfritt? Hoppas och håller tummarna för en bra dag idag...orkar inte ännu en dag på samma spår.  Man vill ju inte ens gå upp på morgonen då det förväntas bli en bråk dag. Inte dom här stora bråken i alla fall. Nåja....hoppas som sagt på en bra dag.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vädret är ju fortfarande trist och det lär väl regna en hel del idag med. Men det blir ändå till att bege sig ut.....där är dom i alla fall lugna.

Hoppas att ni får en bra dag!

Postat av: Maya Och Chris

Jag hoppas det klarnar upp och ni får en underbar dag!

Annars är det perfekt att ha en bakdag ihop med barnen en söndag :) Bråken brukar upphöra om de får va delaktiga i att kleta saker :)))

2011-06-19 » 08:06:26     Url: [http://mayashideout.blogspot.com/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Tidigt att vakna ja... Hoppas denna dagen blir bättre än de andra!

Sv: det é Fias lillasyster Cila som ska gifta sig med sin Tomas. Ser även ut som jag ska sjunga på bröllopet, lite nervös, hehe... Sonja Aldén - Du är allt har dom nog bestämt sig för. Den e sååå fin!

Kram

2011-06-19 » 10:31:11     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: FotnotsMaja

Mysig blogg!

Fortsatt trevlig dag! :)

Varma hälsningar

Maja

2011-06-19 » 11:17:37     Url: [http://fotnotsmaja.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?