Sunday? Saturday....Eh, Friday it is!

2011-06-03 @ 07:52:41    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Fick sov morgon till 07 idag så det var ju klart mycket bättre än 05.30 som jag har fått gå upp dom senaste dagarna. Tack Stella, då utökar vi det till 07.30-08 imorgon bitti. Dock så är det ju inte så där kul att vakna och vara jätte tjock i halsen, väldigt obehagligt kan jag säga.

Igår somnade barnen 21 och 21.30 och sen blev det bara att man satt och kollade på tv och slö surfade lite. Typiskt att vi inte kollade film när jag för en gångs skull höll mig vaken ända till 24. Men kollade i alla fall på Criminal Minds och CSI och lite så. Ganska spännande faktiskt.

Fint väder idag ser det ut som men ännu inga planer för dagen. Man är ju helt lost på vilken dag det är. Igår var jag inne på att det var lördag hela dagen och då känns det som söndag idag....men det är ju fredag.

Här skulle jag nu lägga in en bild men det är någon "vaising" med servern här hemma för jag kommer varken åt foton eller min mail så några foto här blir det inte än. Boring jue.

I alla fall...vad ska ni hitta på en FREDAG som denna?
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Skönt med sovmorgon!

Oj, 24, det va inte illa ;)

Jag é också helt lost i dagarna. Känns som lördag idag bara för jag va ledig igår...

Kram

2011-06-03 » 19:50:56     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: sofia

Fin blogg :)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna:)

Ha en underbar dag :)

2011-06-12 » 00:34:54     Url: [http://soffiia.myshowroom.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?