Picknick VS poolhäng?

2011-06-29 @ 12:50:00    Postat av: Susan Gullix
Ojsan hoppsan.....här var det visst en mamma som somnade nästan rakt upp och ner. Kännde hur ögonlocken blev tyngre och tyngre så förflyttade mig faktiskt in i sängen och vilade i en timme. Det var faktiskt riktigt skönt och nog ganska behövligt. Vilken "tur" att jag redan hade fixat undan morgon bestyren osv då.

Sitter nu med lite kaffe för att vakna till liv och funderar över vad vi ska hitta på när jag hämtat hem barnen. Det får bli antingen picknick mys ute med fika, leksaker och en massa bus och mys eller så får det bli att vi beger oss ner till poolen en runda. Poolen är egentligen det självklara valet men frågan är om det är smart att utsätta mig (eller ja...mina läkande utslag) för det. Jag menar...det har ju inte gått så lång tid och nu läker det fint. Kanske dumt att riskera och få nya utslag. Attans vilket dilemma va? Hmmm, får se, får se?

Pratade förresten med min mormor imorse. Vi skulle egentligen ses imorgon hon, jag och barnen. Var tänkt att vi skulle leka vid lekplatsen i Stadsparken och sen gå till Mc  Donalds och så. Men hon kom med en bättre idé och det blir att vi i nästa vecka åker till Tivoli i Köpenhamn istället. Wihooo liksom.....gissa vem som blev barn på nytt?

Men nu var det dagens "Vad göra i eftermiddag"?

Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

ha en bra dag :D

2011-06-29 » 14:44:02     Url: [http://smnmode.blogg.se/]
Postat av: Nettan

Wow ! Va kul ! Tivoli i Köpenhamn !

Hoppas ni får det riktigt kul !



Vad ni ska göra i em ? Jag tycker det låter lika mysigt bägge två.

Det blir spännande och se vad det blir.



kramiz

2011-06-29 » 16:47:56     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Så skönt att få sova lite. Det ska jag göra som fan imorgonbitti!

Poolhäng & picknick é lika mysigt vilket som. Men ja, dumt att utsätta utslagen för sol. Du får hålla dig under en parasoll eller nått... Va kul med Tivoli!

Fredagskram

2011-07-01 » 21:21:18     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?