Paketinslagning

2011-06-22 @ 21:36:10    Postat av: Susan Gullix


Till morgondagens 5 åring

Båda barnen somnade utan problem idag då dom var fruktansvärt trötta och ja....ni ser ju vad jag har sysselsatt mig med. Paketinslagning på hög nivå. Fast att jag vet vad det innehåller så är jag otroligt nyfiken och spänd att få se Eliott öppna. Wihooo....nästan som julafton känns det. Ska bli så kul imorgon tycker jag. Han kommer att studsa upp ur sängen (säkert ganska tidigt) och säga med världens bredaste leende att "Idag mamma så fyller jag 5 år". Kan se det framför mig redan nu faktsikt.

I vilket fall som.....jag sitter här själv och glor lite på Livet på BB (mannen är på födelsedags firande). Tänk...det är helt fantastiskt att föda barn. Den grymmaste och häftigaste upplevelsen i världen. Jag skulle lätt kunna föda barn varje dag...såååå coolt!!! Synd att man inte får uppleva det igen dock.

Nu.....en kopp kaffe tack!!!


 

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Så många paket! E kommer bli superglad!

Tittade också på det. Ååååh, som jag längtar efter lilla loppan!

Kram

2011-06-23 » 07:01:37     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?