Maj gad....

2011-06-17 @ 15:34:36    Postat av: Susan Gullix


Kolla noga på den här bilden. Visst ser båda Eliott och Stella ganska snälla och oskyldiga ut....söta som få är dom också. Men idag har dessa två små, söta kottar varit som två monster från yttre rymden. Dom har drivit sin mamma till vansinne, fullkomligt. Jag har slitit mitt hår mellan varven för dom har verkligen gått emot allt idag. Det har bara slagits, bråkats, trotsat och varit ordentliga fighter här hemma. Om dom har öron att lyssna med? Nej...verkligen INTE idag! Öronen sitter där dom ska för tro mig, jag har kollat efter några gånger men dom fungerar inte utav någon anledning idag.

Eller aaa....just nu är det ganska lugnt. Kan hoppas det vara resten utav dagen/kvällen. Men jo, som ni förstår så längtar jag verkligen tills det är kväll. Då det är väldigt tyst och lugnt. Krypa upp i soffan och titta på en bra film och bara vara. Jaaaa, det längtar jag till.




 

Postat av: Mammafiia

haha känner igen de. Våra barn här hos oss har med en förmåga att tappa hörslen ibland. Riktigt jobbigt faktiskt.

Hoppas ni får en lugn kväll.

Sv: ja vi kan försöka hinna med en liten dejt, dock har ja såå mycket att göra i lägenheten så dejten får nog allt ske där:)

Kram

2011-06-17 » 16:20:19     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?