Kalas firande hemma hos farmor

2011-06-02 @ 07:13:32    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Här vaknar man (väldigt tiiidigt igen) och har skit ont i halsen. Verkligen jättekul.

Igår i alla fall då jag hade hämtat barnen på dagis så tog vi bussen direkt ner till stan. Gick till mannens jobb där vi sedan inväntade barnens storastyster Emma och sen åkte vi alla hem till barnens farmor som fyllde år. Där åt vi mat, bullar, kakor, drack kaffe, snackade, barnen lekte osv. Eliott var i full gång med att klippa farmors gräs och så hade dom jätteskoj med Rambo som är farmors stora hund. Trevligt hade vi och var inte hemma förräns 20 på kvällen.

När vi kom hem så ville Stella leka lite med sin tvillingvagn och sina tvilling bebisar som hon fick utav sin kusin Tilda (tack Tilda...Stella blev väldigt glad). Sen somnade Stella strax efter 20.30 och Eliott däckade som en sten i soffan strax efter. Jag och mannen kollade på serie, Game Of Thrones som är en väldigt bra serie jag kan rekommendera. Dock så har jag oturen att alltid somna och likaså igår. Jag är fruktansvärt trött nu för tiden. Det är helt sjukt!!! Vet inte vad det är men det kan inte vara riktigt männskligt att vara så trött som jag alltid är.

Nåväl....vaknar upp idag och har skitont i halsen...verkligen jättekul. Orkar fan inte bli sjuk så jag hoppas att det här halsontet inte är början på något. Then I don´t know what to do!!

Eliott sover i alla fall fortfarande och senare får vi se vad som ska hittas på. Ser ut till att bli fint väder idag så något ska i alla fall hittas på ute.

Postat av: Suzze

Vilken härlig blogg ;D

2011-06-02 » 08:41:16     Url: [http://galenkanin.com]
Postat av: Mammafiia

Usch hoppas de onda går över å att du inte blir sjuk.

Den serien kollar vi med på fast jag har en tendens att med somna haha

Ha en bra dag gumman.

Kram

2011-06-02 » 09:04:52     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka härliga bilder, kalas är aldrig fel1 Håller tummarna att du inte håller på att bli sjuk <3 KRAM

2011-06-02 » 11:04:34     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Ida

Fin header. :)

2011-06-02 » 12:12:16     Url: [http://idaolssonholmqvist.bloggplatsen.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Trevligt med kalas & Eliott va väl själaglad när han fick klippa gräset på riktigt, haha! Hoppas du snart blir bra i halsen. Hmm, järnbrist kanske?

Kram

2011-06-02 » 14:49:03     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?