I spit on your grave

2011-06-16 @ 17:41:51    Postat av: Susan Gullix

I går såg jag och mannen film. Filmen som vi såg hette I Spit On Your Grave och var en rejält hemsk film. I korta drag så handlar filmen om en tjej som blir grovt våldtagen och därefter så får man ser hur hon hämnas. Som jag skrev så var det en hemsk film och då man fick se henne bli våldtagen så ville man helst stänga av filmen. Det vände sig liksom i magen men sen ville man verkligen se hur hon hämnades....she did it Big Time. Hade fan gjort samma sak kan jag säga. Jag kan rekommendera filmen....inte våldtäkts scenerna men absolut hämnden. Och som det stod innan filmen började......är man känslig så ska man kanske inte se. Kan säga att jag tittade mellan fingrarna många gånger.

I alla fall.....torsdag den 16 juni idag och det är mannens födelsedag idag. Han är på jobb och väntas hem om ett tag. Bra....man måste ju födelsedags mysa eller hur? Jag och barnen har roat oss med att vara ute. Eliott har cyklat och sen fortsatte vi här på gården då det gungades, klipptes gräs, lektes med sandsaker, dockvagn och lite allt möjligt. Var ute i några timmar och det var toppen. Sen har jag hunnit med att städa lite också och barnen har pysslat med sitt här hemma. Nu är det mest lugnt och så får vi se när födelsedags hunken kommer hem....hihi. Snart hoppas jag i alla fall.

Får bli en bild på Eliott då han ska bege sig iväg och cykla....tyckte att den blev så fin.

Postat av: Mamma Russin

söta E, han är så charmig, hihi.. :)



Grattis till mannen din.. :) Filmen låte fruktansvärd, hua.. inget för mig så avskyr otäcka filmer, jag är en fegis och blir livrädd bara nån smyger i en film, haha..



kramrkam

2011-06-16 » 20:11:46     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Fina Eliott!

Låter som en spännande film! Lite som Män som hatar kvinnor, fast värre...

Nej, nu kallar sängen, natti!

2011-06-16 » 22:06:57     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Den filmen har jag också sett. Tyckte faktiskt att den var alldeles för mycket. Förstod inte varför dom skulle visa våldtäckten så länge?

Kramar

2011-06-16 » 23:34:17     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?