Hej hej förkylning!!!!

2011-06-02 @ 17:57:19    Postat av: Susan Gullix


Mina små sockergryn ute och leker


Jaha.....som jag skrev imorse så vaknade jag med ont i halsen och jo....nu kan man väl säga att det bara blir värre. Det svider i ögonen som tusan, mer ont i halsen och förkylningshuvudvärk. Mmmm.....jag är så upplagd för att vara förkyld. Det kan ju i och för sig förklara mitt usla humör jag har haft idag och det med en combo utav lite sömn. Mitt humör har väl rakt av INTE varit det bästa idag men men.

Efter den där väldigt tiiiidiga morgonen imorse och efter att vi hållt morgon så fick båda barnen åka i badet innan vi sen gick ut och lekte. Solen sken och det var först vamt men efter ett tag försvann solen och jag höll på att frysa ihjäl. Fick faktiskt gå upp och byta till långbyxor och kofta...brrrr. Var i alla fall ute så barnen gungade, sprang rundor, Stella lekte med sin tvillingvagn och sina tvillingar och lite så. Sen ville Eliott upp till Daddy Cool så jag och Stella tog oss en runda till Maxi eftersom det var Tacos beställt idag från barnen.

Här hemma sen så somnade Stella i soffan och jag strax därefter i hennes säng eftersom Daddy Cool och Eliott spelade playstation i sovrummet. Tror att Stella nog också har förkylning på G. Dels för att hon aldrig brukar somna mitt på dagen om hon är frisk och dels för att hon har klagat på hals ont hon med. I alla fall...det var SKÖNT att få sig 1 timmes vila så där mitt på dagen.

Ikväll ska jag tröst äta lite med marängswiss, Polly och Gott och Blandat. Hoppas att där har kommit en riktigt bra film som vi kan se sen då barnen har somnat (när det nu blir?). Jag hoppas ju på att Transformers: Dark Of Moon eller Fast & Furious 5 har kommit.

Vad ska ni hitta på ikväll då?




 

Postat av: Mamma Russin

hej söt..



men inte bli sjuk nu.. :( usch här har det varit kallt med och blåsigt.. :(



marängswiss hur gott är inte det då, yummi.. ge mig



här glufsar vi jordgubbar och kollar på tingeling. ;)



kraaam

2011-06-02 » 18:29:51     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Inte kul att va sjuk! :( Krya på er!

Jag har slappedag. Bara tittat på film & slöat!

Kram

2011-06-02 » 19:04:25     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: frida berg

fin blogg :D

2011-06-02 » 19:50:02     Url: [http://fbs.blogg.se/]
Postat av: Lovisa

Söta ^_^

2011-06-02 » 20:10:58     Url: [http://lovisalindstrom.blogg.se/]
Postat av: soffie

men guu va trist att bli förkyld krya på dej snabbt nu,

åå va fina bilder,

kram

2011-06-02 » 22:14:12     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?