Full fart med tidig start

2011-06-13 @ 08:41:19    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Här har jag varit i full gång sedan klockan 06 imorse. Började tvätta då och håller på ännu. Fick en tid i akut tvätten så får jag undan det idag istället för imorgon. Good!!!

Igår mös vi mest rundor hela dagen. Vi hade planer att bege oss till stranden från början men nää....vädret var inte riktigt så att man kunde ligga å stranden så vi höll oss hemma istället och bara slappade och tog det lugnt. Ganska chill. Dessutom så kom ju Daddy Cool hem från Sweden Rock Festivalen så dte blev mys på hög nivå och så fick han ju berätta om hur det var så klart.

På kvällen såg vi film. Vi såg The Adjustment Bureau med Matt Damon. Skit cool film som var riktigt bra så den rekommenderar jag er att se helt klart...om ni inte har sett den redan?

I alla fall...i full gång här hemma är jag så det fick bli en snabb uppdatering nu. Vill bli klar så fort som möjligt så vi sen kan bege oss uuuuuuut. Kikar in till er senare under dagen då mer tid finns.
Postat av: M i l l a n

Fin blogg, verkligen grymt fin!!! Söta barn också!

Läs och kommentera gärna min blogg också, kram! :)

2011-06-13 » 17:39:19     Url: [http://fotoblubb.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Det é alltid akut när man behöver tvätta ;)

Sv: Ja, svingott va det! Peter é kock...

Kram

2011-06-13 » 19:07:40     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?