Feberfritt och sol

2011-06-11 @ 08:09:56    Postat av: Susan Gullix
Go morron blogglandia.
Här fick vi en tidig morgon idag men det är väl inte hela världen då Stella är feberfri och solen lyser ute idag. Känner att jag gott kan överleva det.

Jag hade ju planer på att se Mission Impossible 3 igår. Jo, jag har sett den innan men eftersom det var längesedan och jag trodde att jag inte kom ihåg så mycket så började jag se den. Men ja...stängde av ganska fort för jag kom visst ihåg. Då slog jag över till Förhandlaren som visades på kanal 1 men ja....den har jag ju sett ett flertal gånger så det slutade med att jag satt vid datorn och surfade runt. Så gick det med min planerade filmkväll. Får se om jag kanske lyckas bättre ikväll.

Pratade också med mannen igår. Han har det kanon på Sweden Rock Festivalen. Tro fan det liksom....haha. Kan man inte ha det bra där undrar jag? Lyllos honom som ska få se Ozzy Osbourne i 3 timmar ikväll. Det skulle jag klart också vilja se. Grymt ju. Men jag får nöja mig med bilder och lite videos som han tar sen. Bättre än inget...eller?

I alla fall...det är morgon ännu, vi tar det lite lugnt. Senare ska vi bege oss ut i det fina vädret. Både Eliott och Stella vill leka på gården här ute. Men hey.....kan dom inte ha liiiite högre krav?? Finns ju roligare lekplatser och ställen man kan gå till än att hänga på gården menar jag. Men men....vi får se, kanske jag kan få dom på andra tankar så vi beger oss någon annanstans. Pålsjö skog skulle kunna vara ett alternativ tex.

Vad ska ni hitta på idag då?

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Skönt att hon är feberfri och att vi BÅDA har sol i dag ;-D KRAM

2011-06-11 » 08:22:33     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: soffie

å va bra att hon är feberfri ,jaha sol det är du som snott den för här är det grått å fult :(

må gott

2011-06-11 » 09:40:40     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Haha, det blir inte alltid som planerat. Skönt att ni har feberfritt! Ha en mysig dag ute i solen!

Kram

2011-06-11 » 10:32:53     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Heléne (mamma till Frosti)

Åh, här är vädret inte alls så charmigt idag.

Kul att läsa din blogg och se nya bilder på barnen - de har ju blivit så stora! Tänk att våta killar börjar i sexårsverksamhet om ett drygt år, det känns smått overkligt ännu.

2011-06-11 » 12:53:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?