En liten powernap för liten sessa

2011-06-10 @ 18:02:25    Postat av: Susan Gullix


Stella tog sig en powernap innan då hon fick en feberattack


Jodå, dagen har som sagt varit fortsatt lugn här hemma. Lite typiskt dock att det blev världens solsken här på eftermiddagen. Men men...inte så mycket att göra åt. Får hoppas att -en fortsätter skina imorgon.

Som ni ser på bilden så somnade Stella en runda här i soffan innan. Hon fick ännu en liten feberattack och sova är ju den bästa medicinen då sägs det. Dock (och tur?) så vaknade hon igen efter cirka 20 minuter så hon kanske kommer i säng i anständig tid ändå ikväll. Återstår att se helt enkelt. Just nu är hon i alla fall fit for fight igen och hon och Eliott leker en massa inne på hennes rum. Får se hur länge det håller innan dom kommer i luven på varandra....haha.

Ikväll blir det väl att jag tittar på tv för omväxlings skull. Är ju inte så ofta man gör det längre utan det blir ju alltid serie eller film. Men nu är mannen ju borta och att leta upp en film bland alla tusentals vi har i klädkammaren filmkammaren är ju ett evighets jobb...typ. Men äsch....kanske ska ta och börja leta där inne nu så har jag väl hittat en film lagom till klockan 21 sen? Och svårare är det då jag helst vill hitta en film som jag INTE har sett (och sen är jag kräsen också). Hmmm....vilka I-lands problem jag har va??


 

Postat av: feztis

Jag har massa filmtips på min blogg, dock är det nog mest krigs/action filmer då det är sånt jag föredrar ;) Men film är svårt känns som man har sett allt redan..ja alltså de som kan va värda att se ;)

2011-06-10 » 23:04:02     Url: [http://feztis.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?