Djurparken

2011-06-14 @ 11:47:49    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Imorse var det en liten donna som väckte mig strax innan 05 och var väldigt bestämd om att det var morgon och att det var dax att gå upp. Men det var en minst lika envis mamma som bestämt hävdade att det var alldeles fööööör tidigt och om man ska orka till Djurparken så var det bäst att sova lite till. Jag vann och vi vaknade nästa gång strax innan 06.30.

Idag är barnen i alla fall på storutflykt med dagis. Dom har begett sig iväg till Djurparken i Helsingborg (fd Fågelparken) och därefter skulle dom bege sig vidare till skogen eller havet beroende på vädret. Mysigt för dom och vädret blev tack och lov bättre än imorse. Hade väldiga bekymmer med vad dom skulle ha på sig då det regnade men ändå var hyffsat varmt. Stella är en liten frys maja och Eliott är jämnt het som en kamin. Blev jogging byxor på dom båda och så packade jag med både shorts och extra långbyxor. Dock så fick vi byta om till shorts på Eliott då vi kom fram till dagis för han svettades redan i sina joggingbyxor. Det hade varit mycket lättare om vi hade vaknat upp till sol och varmt....haha. Dom kommer i alla fall tillbaka vid 15 tiden så det ska bli kul att höra om deras dag sen.

Annars idag är det ganska lugnt. Har lite huvudvärk som irriterar mig, precis som igår. Kanske kan ta och åska lite så kanske det släpper?

Nu ska jag ha mig lite kaffe i alla fall och kika in till er och hälsa på.
Postat av: mammafiia

Va kul med utflykt för barnen=)

Hoppas du får en bra dag.

kram

2011-06-14 » 12:35:47     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Kul att åka på utflykt. Ja, har varit lite kvavt idag...

Hoppas du haft en bra dag!

Kram

2011-06-14 » 18:14:26     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken mysig utflykt barnen får åka på! Luran tjatar om djurpark eller cirkus, så jag hoppas vi kommer iväg inom en snar framtid på endera.. KRAM!

2011-06-14 » 19:28:36     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vad kul med djurpark! Vi har planerat in ett djurparksbesök tillsammans med momma. Men vi håller om vilken dag det blir öppet och vädret får bestämma det istället. Tur att momma har semester i 6 veckor :)

Kram!!

2011-06-14 » 20:35:00     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?