Dagen??

2011-06-21 @ 17:25:48    Postat av: Susan Gullix
Hmmm....ja, dagen gick men egentligen vet jag inte vad som hände med den. En sådan där knas dag då man har lullat runt och fixat lite små pill och så där.

Blev så less på Stellas rum så har fixat där inne. Hur man är gjorde så såg det så stökigt och och oordnat ut och det har gått mig på nerverna ett tag. Fick ett ryck och fixade till så det blev bättre. Hennes kök åkte väck för det står bara och tar plats och sammlar damm i vilket fall som. Hon har inte lekt med det på evigheter så känndes ganska olönt att det stod kvar. Allt var kaos i hennes lådor med saker huller om buller (vart kommer alla saker ifrån??) Men efter att köket åkt väck och att jag hade ändrat om lite så blev det mycket bättre. Good job o yes. Eliotts lådor fick sig också en rensning men hans saker var det inte lika mycket kaos med.

Och imorgon är det Eliotts sista dag som 4 åring. På torsdag är det nämnligen hans födelsedag och han blir 5 år. Helt ofattbart och jag fattar inte....han var ju nyss min lille bebis...eller? Hua...det går ruskigt fort. Blir i alla fall kalasfirande på dagis imorgon för barnen är ju lediga på torsdag.

Mmm......hur har eran dag varit då?
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, ibland behövs det röjjas...

Redan 5, jisses. Han fyllde ju nyss 3 & fick en cykel :)

Kram

2011-06-21 » 17:56:52     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Så skönt när man får rensa. Och här kör vi med att plocka bort ett tag .. sen när man tar fram det igen leks det med som att det vore nytt igen :)



Och lille E som blir "stor" kille imorgon!!

Kramar

2011-06-21 » 18:38:38     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: thesswester - inte som alla andra

min dag har varit slapp! sovit och legat i sängen hela dagen ^^

2011-06-21 » 18:42:05     Url: [http://thesswester.favs.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?