Då kör vi en lista då´rå

2011-06-17 @ 18:25:44    Postat av: Susan Gullix
Klädsel
Vad har du på dig idag:
Min svarta Världens bästa mamma pyjamas, trosor och strumpor.
Vad använder du just nu för skor: Just nu i detta nu? Bara mina strumpor för jag är inomhus.
Favoritfärg på kläder: Mörka färger som svart och grått men ibland blir det en färgklick.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Eliott.
Du pratade med: Min kära sambo
Du delade en drink med: Drinkar har jag inte druckit på evigheter så får väl svara ingen då.
Du gick på bio med: På Bio på "riktigt"  så var det med Eliott men annars har vi bio här hemma och då var det med mannen min.
Du gick på stan med: Det var med min mormor.
Skällde på dig: Om mina barn räknas så är det dom...allt dom har gjort idag...typ.

Senaste

Låt du hörde:
Det var någon låt på radion.....någon med Robyn.
Film du såg: Bläää....jag och mannen såg Sucker Punch igår men den var kass så såg inte hela. Senaste hela sedda film var I spit on your grave. Den var bra men väldigt hemsk.
Mat du åt: Hamburgare, pommes, beasås och grönsaker.
Kram: Från sonen Eliott.
Puss: Det var från mannen min.
Fest: Fest och fest...det var när vi var och grillade senaste hos Dennis och Johanna. Njo....man kan väl säga att det blev lite fest. Skoj som attans var det i alla fall.
Känslan: Got damn headache....typ.
Ilska: Har varit lite ilsk idag då båda barnen har haft värsta flippen och trotsen idag.
Resa: Räknas ner till stan....haha?
Glädje: När mannen kom hem tidigt från jobb idag....det händer nämnligen inte så ofta.
Dröm: Hmmmm...senaste jag kommer ihåg är när A kidnappade min dotter. Hemsk hemsk dröm. Tur den inte var sann....haha.
Boken du läste: I det tysta utav Vicky Jaggers.
Personen du träffade: Min sambo, dotter och son.
Personen du pratade i telefon med: Min sambo.
Personen du fick sms av: Det blir min sambo på den med.
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag nog aldrig ätit...tror jag.
Gången du var utomhus: Innan idag då vi gick till affären.
Gången du sov: Det var ju inatt så klart.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmmm.....??....kanske en vecka sedan?


Postat av: SemonieOfSweden

Snygg design & snygga färger i bakrunden!

2011-06-17 » 20:47:07     Url: [http://semonies.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?