A new summer day

2011-06-04 @ 07:04:18    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Har sovit hur gott som helst tills 6.30 då liten Stella tyckte att det var dax att gå upp. "Mamma, ska vi bada idag?" Klart att vi ska....ska ju bli 24 grader och sol. Har hört att det ska bli ostadigare väder nästa vecka så man får ju passa på.

Barnen var som sagt lätt somnade igår. Vid 19 tiden sa Stella själv att hon ville sova och några sekunder efter så snarkade hon gott i sin säng. Eliott la ett tag och tittade på barn tv här i soffan. Den ena sekunden var han vaken och i nästa sov han...haha.

Därefter så kollade jag och mannen på Wipeout som visades på 5:an. Haha...så mycket roligare än det svenska och kommentarerna som dom slängde ur sig var ju bara hur roliga som helst. Fick oss ett gäng skratt här i soffan. Efter det så kollade vi på en film med Liam Neeson (great actor by the way). Filmen hette Unknown och var grymt jäkla bra så har ni inte sett den så rekommenderas den helt klart. Så nu vet ni det.

Mmmm....Eliott sover i alla fall än men kommer väl upp han med snart. Senare så ska vi packa ner allt som ska med ner till badet och sen när dom öppnar vid 10 så drar vi dit och har det skoj och mys. Så någon mer uppdatering lär inte ske förräns ikväll.

Hoppas att ni får en mysig och solig dag!
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, idag ska jag minsann också steka... Efter jobbet då vill säga...

Ha en bra dag vid poolen!

Kram

2011-06-04 » 07:45:54     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Här är det redan närmare 19 grader ute .. nu håller jag bara tummarna för att det ska sluta blåsa också :)



filmen blev insidious .. men det är ingen film jag rekomenderar. Knappt otäck och alldeles för overklig för min smak .. och ändå brukar jag gilla dom flesta skräckisar och att jag inte blir rädd är faktiskt väldigt ovanligt ;)



KRAAAAM!

2011-06-04 » 08:33:26     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här ööööööööööser regnet ner + höststormar...

Bor vi i samma land?! fniss Kram <3

2011-06-04 » 09:24:41     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: maria

gör ni rätt i som badar, själva ska vi ut och cykla :)



ha en mysig lördag

kram maria

2011-06-04 » 10:35:44     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Anonym

Jättebra blogg :D<3

2011-06-04 » 14:18:10     Url: [http://castollene.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?