X-Men: First Class

2011-07-12 @ 12:20:48    Postat av: Susan Gullix
Go förmiddag som det har blivit här nu. Vi har varit iväg en runda till affären för ett tag sedan. Barnen har bestämt att vi ska äta ris, currysås och kyckling idag men här fattades currysås så det fick handlas hem. Blev en extra runda eftersom det samtidigt ska upptäckas en massa saker hela tiden. Men det är kul att gå och höra dom undra, fråga en massa, diskutera och ha sig.

Gräsklipparen kom här imorse och skulle klippa gräset utanför. Gissa vem som sprang ner som ett skott för att kolla?? Jaa....Eliott så klart och lyckligare än någonsin...haha. Förstår inte hur han kan ha sådant STORT intresse för just gräsklippare. Det har hållt i sen han fick sin första gräsklippare  (ja, en del har blivit förbrukade, 5 stycken tror jag bestämt)  då han var runt 1½ år. Hans största intresse någonsin. Goa ungen min.

Igår i alla fall då barnen hade somnat så såg jag och mannen X-Men: First Class....den senaste filmen i X-Men serien fast ändå den första. För det handlar ju om hur allt började. Jag måste nog faktískt säga att detta var den bästa utav alla. Spännande och händelserik hela tiden, från början till slut. Jag gillade den skarpt och skulle lätt kunna se den idag igen fast att jag såg den igår...haha. Rekommenderas helt klart, inget snack om saken!! SE DEN!!! Får se vad vi ser för film ikväll.

Just nu är barnen inne och jag har rymt upp här hemma. Tänker faktiskt sitta och slöa ett tag till med en god kopp kaffe innan det är dags att börja med lite mat. Sen får vi se vad som sker i eftermiddag. Vad hittar ni själva på idag?


Ännu en bild från Köpenhamn

Postat av: Erika - I Väntans Tider

Sötnosar! :)

Här vet jag inte vad det blir för käk idag. Så himla svårt :( Får kanske bli potatis och fisk. :) Mums!



Ja, fy det är inge roligt att bråka med kuddarna när man vill sitta skönt.

kram

2011-07-12 » 12:55:59     Url: [http://erikaaaas.webblogg.se/]
Postat av: Lillemor

Hej.



Vilken fin blogg du har, rolig läsning också tycker jag. =) Kommer tillbaka igen. ha de gott

2011-07-12 » 15:22:20     Url: [http://www.ilmioamoreperlavita.wordpress.com]
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Haha ja. Asså Thindra vet jag inte vart hon får allt ifrån. Hon funderar så mycket ang bebis osv. hur den kom in i min mage och hur den kommer ut. För lukas är det självklart vart den kommer ut... Naveln såklart! ;)



Kul du är med i veckans blogg tävling :D

KRAM

2011-07-12 » 16:03:35     Url: [http://erikaaaas.webblogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Mumsig middag! :P

Ja, jag vet då ingen unge som é så tokig i gräsklippare som Eliott, haha!

Kram

2011-07-12 » 20:34:27     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?