Soooolig lördag

2011-07-09 @ 08:49:42    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Fick sova till klockan 08 idag och sen är det strålande sol ute också idag. Love it. Barnen kom inte i säng förräns strax efter 21 igår och där efter (eller ja...något senare) såg jag och mannen film. Vi såg Land Of The Lost med Will Ferrell. Haha....som jag garvade. En film där man inte behöver tänka utan bara se och skratta. Jag diggade den så rekommenderar den. Kul underhållning! Dessutom så såg jag heeeela filmen utan somna. Kryss i taket på den tycker jag.

Som sagt....fin fint väder idag så jag tror att vi ska bege oss att bada och sola idag. Sen imorgon så intar vi Köpenhamns Tivoli. Ska bli attans skoj och denna gången är ju Stella större så hon kan få åka mer och fler karuseller än förra året. Är ju ganska många karuseller som man måste ha fyllt 3 år på och det är hon ju nu. Wihoo....ser fram emot morgon dagen.

Önskar er en bra dag och bjuder på en bad bild på lilla Stella bella.

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, kryss i taket att du såg hela filmen, haha!

Så skönt att det blir en solig lördag! Ni gör helt rätt i att dra till badet! :) Själv ska jag fota en liten prinsessa på 7 månader, hihi. Sen grillfest hos mamma ikväll.

Kram

2011-07-09 » 09:17:18     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?