Say what?

2011-07-01 @ 19:07:29    Postat av: Susan Gullix
Ja....rubriker ibland ni vet....det står still mellan varven.

När jag hade hämtat barnen på dagis så gick vi först till affären och sen hem. Barnen lekte en stund och vi åt middag och sen begav vi oss faktiskt ut. Barnen har haft jätteskoj och pysslat både med det ena och det andra och faktiskt så blev det 2 timmar ute och vi gick inte upp förräns strax innan klockan 18. Det för att mamman här frös som bara den (jag är en fryshöna...haha) och så började det regna lite. Men det var visst lite för det kom inte mer sen. Men ahh....barnen har fortsatt leka här uppe så det spelar inte så stor roll. Just nu har Eliott satt sig ner i soffan för det är MI9 på tv:n och det kan han bara INTE missa.

Dagen har flötit på bra tycker jag och sen ikväll blir det väl lite gottigt med reben och så. Blir väl att vi ser klart på Chuck antar jag. Inte så många avsnitt kvar nu och sen är den säsongen slut. Hoppas verkligen att det kommer en säsong 5 sen.

Kolla in vilken i-c-k-e mysig spindel min son visade mig innan *ryser*.

Postat av: Annelie

Usch och fy vilket äckligt kryp! Tur att han inte är rädd ju :)



Här har vi fortfarande 30 grader i skuggan, kvavt är det så svetten bara sprutar :(



Trevlig helg!

Kram

2011-07-01 » 20:56:17     Url: [http://aky.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?