Right now

2011-07-05 @ 12:39:39    Postat av: Susan Gullix


Jag på ballkongen just nu


Barnen är ute och leker för fullt och jag sitter här på ballkongen (som just nu är den svalaste platsen här). Dessutom så har jag samtidigt full koll på barnen så dom inte får för sig att rymma eller hitta på andra hyss som inte är tillåtna.

Jag har precis kommit upp efter att ha varit ute med dom. Satt och pratade i gräset, fikade och sen blev det till att gunga högt upp till stjärnorna. Men jag strax se till att börja med lite lunch och sen senare i eftermiddag så kanske vi drar ner till badet. Om graderna kan öka liiite mer. Är faktiskt "bara" 18 grader här idag och just nu.

Well...nu är barnen också på väg upp så hörs sen.


 

Postat av: Ida

Snygg design du har!

Såg att båda vi fått våra designer av TantKim :)

2011-07-05 » 13:05:26     Url: [http://fluffigdiamant.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Dina barn hittar väl aldig på hyss?! ;)

Hoppas ni haft en mysig dag!

Kram

2011-07-05 » 21:44:47     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?