Områdets mamma from hell

2011-07-13 @ 10:05:08    Postat av: Susan Gullix


Mother from hell??


Jag tror att jag kan titulera mig som områdets mamma from hell, bitch mamma eller what ever. Kärt barn (mamma) har många namn, eller vad säger man?

När mina barn är ute så är det oftats något annat barn som jag måste säga till. Som förra veckan då någon drog ner trosorna på Stella, kastade Eliotts gräsklippare osv. Igår var det samma sak igen. Stella tog sig ut med 3 hjulingen och bak i släpet hade hon lagt en del leksaker som hon också ville ha med sig ut. Hon hinner knappt ut förräns en pojke tvunget måste sparka ner släpet så att alla hennes saker trillar ut.
Jag sa till att stay away from my kidz....typ. Nää, men jag talade bestämt till dom att dom inte ska ge sig på mina barn.  Dom ska fan kunna gå ut utan att bli attackerade jämt.  Det är liksom hela tiden något och ja....det är väl så att det ska tetas och retas och förstöras. MEN jag har sagt till på skarpen till barnen här ute nu ett fler tal gånger så jag antar att jag har blivit områdets mamma from hell...haha. Well...I don´t care....man ska ge fan att ge sig på mina barn och deras saker utan anledning....för annars får man med mig att göra. Och så ska jag lägga till att dom flesta barnen här ute är STÖRRE än mina.

Och ja....SJÄLVKLART gäller samma regler för mina barn, att dom inte ska ge sig på andra barn.
Postat av: Linda

Men du gör alldeles rätt, Susan!!!

Jag har oxo börjat säga till, ibörjan var jag ju så harig.

Jag skulle bli så pissed om ngn kom och gjorde likande saker mot mina barn.

2011-07-13 » 10:44:13     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica]
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Du gör helt rätt! Så gör vi med. Andra ska inte ge sig på mina barn och detsamma gäller mina barn. Dom måste lära sig!



Förr sa jag inte alls till men nu har jag tuffat till mig. Oftast är det STÖRRE barn som är med och bråkar med dom. Då blir man väldigt putt eftersom dom borde veta bättre!



Kram

2011-07-13 » 11:03:03     Url: [http://erikaaaas.webblogg.se/]
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Nu finns innehållet i bloggen! :)



kramar

2011-07-13 » 16:16:38     Url: [http://erikaaaas.webblogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hejsvejs..



BRAVO!!! Tänk om flera sa ifrån till ungar som bråkar och slås, så mycket lugnare det skulle vara i våra lekparken..

Jag fräser ifrån som attans om det behövs, till alla ungar , mina som andras.. ;)



kram på dig <3

2011-07-13 » 18:50:19     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Det é bra, man ska säga ifrån!

2011-07-13 » 20:35:50     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?