Loove the rain...

2011-07-14 @ 17:51:19    Postat av: Susan Gullix


Resultat utav cirka 2 timmars utelek i regnet






 Ja....rubriken gäller absolut inte mig men om ni tittar på bilden så ser det inte direkt ut som mina barn är ledsna för att det regnar. Dom har varit ute i omgångar och nu senast i 2 timmar. Jaaa...dom är inte kloka men ack så skoj dom har då dom busar och leker ute i regnet. Jag var med dom en runda innan men som sagt....jag är inte alls facinerad och road utav regn så jag var inte ute så värst länge.

Annars om dagen....den har flötit på, dock lite seg och tråkig. Gillar inte alls sådant här väder...drar ner stämmningen. Gillar bara sånt här väder då man ligger nerbäddad i soffan med en massa täcke, kuddar och en del bra filmer. Då är det helt ok men inte annars.

Sitter och inväntar mannen (undrar vart han blir av...regnat bort?) och barnen leker nu inne på Eliotts rum. Dom bygger garage och leker med bilar.

Kvällen blir väl lugn här antar jag. Får se om det blir film ikväll kanske eller om det kanske visas något bra på tv:n. Sen imorgon hoppas jag på sol men jag får nog fortsätta drömma. Bara till att hålla tummarna hårt för att det i alla fall är sol och fint på Helsingborgs Festivalen som är i slutet utav månaden *längtar*.

 

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, skitväder é va det é. Perfekt att bara ligga i soffan & mysa! Men på lördag ska det bli sol & fint!

Sv: Ja, skönt att allt é bra. Det va som en potatisgratäng med strimlad skinka, skivade morötter & nått tunnt grönt som jag inte vet va det va... Liknade fänkål, men det va det nog inte, för det gillar inte jag...

Kram

2011-07-14 » 18:31:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?