Laundry time....goosh

2011-07-12 @ 18:07:41    Postat av: Susan Gullix


Up in the air with a happy boy


Just det....glömde nästan att jag skulle tvätta här på eftermiddagen. Visste det imorse och sen glömdes bort (Alzheimers light månne?) och sen kom jag på det precis då klockan var 16. Tur det kanske. Nu är det ju i och för sig inte såååååå himla jobbigt som jag kanske framställer det. 2 maskiner idag bara och det hänger ju faktiskt själv och torkar....men ändå liksom.

Barnen är i alla fall ute och härjar och har sig. Eliott har varit ute nästan hela dagen medans Stella har varit här hemma och lekt en del med sitt. Hon har varit ute i ett par omgångar men hon verkar tycka att det är roligast ute då det börjar närma sig kvälls hållet. Nåväl...dom har skoj så det är lugnt!!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu eller om jag ska vänta tills jag har hämtat upp all tvätt....hmmm? Eller om jag kanske ska ta och.....hitta på något helt annat? Som vad? Mmmm....just nu är jag liiiite uttråkad och rastlös...men bara lite .



 

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, tvätta é grymt tråkigt!

Hoppas du hittade nått att göra sen...

Kram

2011-07-12 » 20:43:03     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Ja visst e dom! ;)



Min mamma körde ett par tvättmaskiner åt mig idag eftersom jag ej får göra de själv :( Känner mig så otillräcklig på alla sätt. När ja ej får göra nånting typ.



Älskar att läsa din blogg verkligen! :) En ny favvis verkligen! LOVAR!

Vart bor du?



Gör du nu då?



Kram

2011-07-12 » 20:45:03     Url: [http://erikaaaas.webblogg.se/]
Postat av: Tant Kim | Design & Layout

Ja men precis, det kan behövas en rensning på fejjan, jag hade otroligt många som jag inte kommer ihåg eller har en aning om vem de är. :S



Kram

2011-07-13 » 06:41:15     Url: [http://tantkim.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



haha, jag som gillar att tvätta.. särskilt nu på sommaren när jag kan häng tvätten på balkongen.. :)



vilka fina kort du från tivoli, ni är så fina.. :) vilken lyckad dag ni haft utan bråk och gnäll.. :)



kramkram

2011-07-13 » 08:39:23     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?