Go morron go morron

2011-07-05 @ 08:36:50    Postat av: Susan Gullix


Syskonen Nilsson i gungorna


Go morron. Det ser ut till att bli ännu en fin (kvav?) dag idag så det blir garanterat en massa utelek idag igen. Just nu sitter barnen och tittar på Scooby Doo och efter det ska dom duscha innan dom får bege sig ut.

Igår kom dom in 19.30....dom hade världens lattjo lajbans med alla andra barn här ute på gården. Haha....när jag var ute med dom igår på eftermiddag så blev dom helt ställda. "VAA....får vi inte vara ute själv" skrek dom nästan i kör. Fick förklara lite att även om dom är ute själv så vill jag också vara ute. Sötisarna då.

Jag och mannen såg film sen på kvällen. Vi såg Black Water.....hmmm......vet inte....mer kass än bra men vi såg klart den ändå.Hoppas att det kommer alla dom bra filmerna som vi väntar på....typ idag.

Angående den där flickan som drog ner trosorna på Stella (kan läsas här). Hon förstod nog att jag menade allvar med att det inte var ok att göra så för igår lekte hon fint och snällt med mina barn då alla barnen var här ute på gården igår. Men får jag veta att det händer en gång till så går jag absolut hem och pratar med hennes föräldrar.

Men men....man ska väl se till att få undan morgon röran här hemma så kanske dax att sätta fart snart? Hoppas att ni  får en fin och solig dag.


 

Postat av: Nettan

Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret.

Vi har riktigt tråkväder med grå himmel och inte en solstråle.



kramiz

2011-07-05 » 09:21:19     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-05 » 11:32:38     Url: [http://hejbus.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Haha, nä, nu får du allt hålla dig inomhus hädanefter ;)

Hoppas ni haft en bra dag i solen!

Kram

2011-07-05 » 20:08:52     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?