Vi är sååå dumma!!!

2011-01-02 @ 18:55:49    Postat av: Susan Gullix


Utslagen liten kille på nyårskvällen innan det skulle smällas fyrverkerier


Idag har det varit en sådan dag då vi (mannen och jag) är jättedumma, jättetaskiga och jag vet inte allt....enligt Eliott. Stackars påg som har en sådan hemsk mamma och pappa som inte låter honom slåss, rivas och göra som han vill. Visst är det hemskt för honom att ha en sådana föräldrar som vi? Herregud...han är 4½ men ibland undrar jag om han är en trostsig tonåring eller vad. Här kan vi tala om humörsvängningar. Idag är en sådan dag då jag önskade att jag antingen var döv eller att där fanns en On/Off knapp på barnen. Och sen lite PMS på det så blev det hela ännu värre:P

Nåväl...snart dax för att börja projekt läggning utav barn....startar med den lilla. Sen blir det bara slapp för hela slanten ikväll kan jag lova.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Luran kör med "jag blir lessen då" när vi säger åt henne att inte göra si eller så, rena kriget i bland så man gruvar för tpnnåren...kram!

2011-01-02 » 19:10:05     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Tråkigt när det blir sådär... :/ Hoppas han é på bättre humör imorgon & att du & Kim får en mysig kväll!

Kram

2011-01-02 » 20:13:26     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Jayne

Ett tips som du kanske redan gör men ändå..svara inte honom när han säger så, säg inte emot och bärja diskutera. DET har jag lärt mig.. säg isåfall bara, synd att du tycker så, inget mer. Eller ja, jag hör att du säger så.

För om man som vuxen börja prata och diskutera så blir det än värre, eller???? Icke lätt.. jag vet!!!

Vi fick någon gång säga åt sonen att nu är det time out, nu orkar våra öron inte mer, vi älskar dej men nu får du gå in på rummet och säga det där.

Senare la jag fram papper pch pennor och sa åt honom att rita vad han kände.. så han fick ett slut på det, för han kunde inte sluta.



Ännu senare fick jag en teckning av honom där det stod att jag var snällaste mamman i världen, och den hängde jag upp...så kunde jag peka sen... på den.. hi hi hi

Kram på dej!!!!

2011-01-02 » 20:26:44     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Tänk så jobbiga föräldrar kan vara och inte fatta någonting ;) Hoppas att barnen somnade i tid och att du & mannen fick lite egentid ...

Kram!

2011-01-03 » 08:46:05     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?