Here I am again...

2011-01-17 @ 08:56:03    Postat av: Susan Gullix


Lille Herr Nilsson


Herregud vad min blogg står stilla (och kamera med för den delen). Gör i alla fall ett försök så får vi se helt enkelt. Är man inte på topp så är man inte antar jag. Men i alla fall....kommer tillbaka nu anyway.

Vi tvättar här idag och det var med start klockan 6 imorse. Varför väljer jag sååå tidigt och med barn? Att ha med mina barn i tvättstugan...ehhh....jag är lika glad varje gång att tvättstugan överlever deras bärsäkargång (heter det så?). Dom älskar att följa med i tvättstugan så jag ska väl vara glad så länge dom vill det men goosh....dom river stället och fightas med varandra. Nåja....nu är det bara kvar att hämta det sen så sen är det klart för denna gången.

Sen måste här städas idag...ser ut som ett världskrig här efter helgen, Really alltså. Hur kan det bli så? Jo...antagligen för att jag inte hade någon lust till att ta tag i något under helgen. I guess! Så det ska vi också sysselsätta oss med idag. Mat ska vi också ha, lekas ska det också göras, badas...och en massa annat. Hmm...en kloning eller 4 utav Susan hade suttit fint. 

Just nu är det i alla fall lugnt. Eliott tittar på sopbilar på sin dator och Stella leker med alla sina dockor på sitt rum. Jag tänker sitta här ett litet tag innan jag beger mig på kaoset här hemma. Man måste väl samla kraft, eller hur?

Just det...en maaaassa inlägg har jag på Bloglovin´som väntas på att bli lästa. Ska plöjja igenom dom också...när tid finns. Får ta lite i taget. Men så att ni vet så har jag kikat in hos er mellan varven trots att jag har varit borta från bloggandet.

Postat av: Johanna

Det bästa med att tvätta så tidigt é väl att man får undan det snabbt & inte har det på dagen... Hoppas ni får en lugn dag. Jag ska ta tag i mitt diskberg, vila & försöka få i mig någon mat. Bara kräker upp allt jag får i mig, så e helt slut... :/

Kram kram

2011-01-17 » 09:18:15     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Nettan

Ibland kan det vara skönt att inte ta hand om hemmet - även om man får sota för det efterråt. Ha ha !

Jag måste också ta hand om hemmet lite här hemma då det lätt ligger saker på fel ställen då vi fortfarande bor i kartonger. Vi ska ju fortsätta att renovera här hemma och då är det ingen lust att plocka fram allt ur kartongerna än.



Jag har också suttit och läst en massa bloggar från min lilla lista på bloglovn ! ha ha !



Ha en underbar dag

kramiz

2011-01-17 » 09:28:03     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: Russin

hej hej gums..



nice att du är back.. :)



kramkram

2011-01-17 » 16:19:39     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?