Snöstorm?

2011-01-06 @ 08:03:25    Postat av: Susan Gullix
Vaknar vid 7 ungefär av att Stella väcker mig, går upp och ser att det är typ snöstorm ute. Ni vet när det är massvis av sån där minisnö som blåser och yr på alla håll och kanter. Blää säger jag bara. Tji att man kan gå ut idag liksom. Avskyr när det är så där...blåsigt!!

Igår var i alla fall Celine här hela dagen medans Marika var på jobb. Det gick så klart bara fint. Vi var ute ett tag och lekte och åkte pulka i snön och sen busade barnen jättemycket här hemma. Vid 16 tiden kom Marika och hämtade henne och strax därefter så spårade mina barn ur helt och hållet. Ett tag kännde jag att jag lätt skulle kunna lägga in mig på Sankta (eller liknande). Och det kännde jag på riktigt allvar. Båda barnen var helt....jag vet inte....demoniska? Mina nerver befann sig utanpå kroppen och jag bara ville att dom skulle lägga sig. Känns för jävligt att man längtar så mycket tills dom lägger sig men jag orkade inte mer. Dom knäckte mig igår. Så hoppas att det inte håller i sig idag igen...då rymmer jag.

I alla fall....2 bilder från igår!

Postat av: Johanna

Kul att va ute & busa i snön! Ja, det blåser sån minisnö här med. Jag ska ut i skiten om i timme. Tur det inte é så långt att gå till Fredde & Sandra...! Ha det bra & hoppas att barnen inte går dig på nerverna idag!

Puss & Kram

2011-01-06 » 08:07:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Det är samma trista väder här ... men förhoppningsvis kommer jag ut på en promenad sen ändå när huset är sanerat från alla baciller ...

Kram!

2011-01-06 » 10:11:07     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: maria

Hoppas du får en lugnare dag idag trots vädret..Här har det med börjat snöa nu och det ska blåsa massor..Skulle ut vi med men vi ställer in det känner jag...

Önskar dig en toppen fin trettondag !

Kramar

2011-01-06 » 11:56:27     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: soffie

hos mej har det iallafall inte blåst men guuu va snö det kommit,

hua vilka läskisar du har på besök:)

2011-01-06 » 18:44:56     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Linda

Hej fina du.

Jag tycker att du är sååå stark som person. Jag brister så lätt när det går åt skogen och barnen är sjövilda.

Ändå är jag bf varannan vecka.

Det är helt okej att vara less på sina underbara barn ibland.

Gå bara undan och göm dig en stund och samla kraft.



Kram!

2011-01-07 » 09:33:55     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?