Saturday it is

2011-01-29 @ 07:58:20    Postat av: Susan Gullix
Då var det lördag och vi sov till ungefär 6.30. Hade mer än gärna sovit längre men sova får jag väl göra i graven sen.

Just nu tittar barnen på barntv och jag sitter bara helt off...typ. Hur är det ens möjligt att vara så trött? Nåja..man piggnar förhoppningsvis till senare.

Dagen igår var seg tyckte jag. När barnen var lämnade på dagis så var jag hemma ett tag och sen åkte jag med mormor och Jörgen till Willys och storhandlade hem lite. Skönt att ha fyllt på förråden. Sen under tiden som jag var och hämtade barnen på dagis så kom Daddy Cool hem från Båstad. Han mådde inte så bra, hade frossa och så där.

Vi mös bara här hemma, lekte och sen åt vi pizza. På kvällen då barnen hade lagt sig så kollade vi på Chuck, en ny serie som vi har börjat kolla på. Eller ja, den är ju från 2007 så den är inte ny i den bemärkelsen, men ny för oss. Haha...den är faktiskt helt ok. Sen blev det sängen och mannen fick frossa igen. Hoppas att det INTE är sjukdom på G.

Så lördag idag och vi får se vad det blir utav denna dagen. Inga planer men skulle dock behöva springa ner i källaren sen för att se om det eventuellt finns en tvätt tid ledig. Jag förstår inte...här är hur mycket tvätt som helst och ändå var det inte längesedan som jag tvättade. F*n...det förökar sig på noll tid.

Anyway....önskar er en trevlig lördag!
Postat av: soffie

guuu va tidigt jag har tur Nellie sover till 8 så det känns ok,ha en gooo lördag

2011-01-29 » 09:28:34     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Ja det där med tvätten.Den tar ju aldrig slut. Känns som jag inte gör annat än tvättar all the time.

Hoppas ni får en underbar lördag och att mannen inte blev sjuk.

Kram

2011-01-29 » 10:11:45     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Hoppas ni fåe en mysig lördag & att inte mannen blir sjuk!

Kram

2011-01-29 » 13:26:38     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Nicolaysigrid

Nice site, regards from the netherlands!

2011-05-31 » 07:28:23     Url: [http://nicolaysigrid.blogmedics.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?