Monday it is..

2011-01-10 @ 08:23:33    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Här gick man upp klockan 6 då larmet på mobilen ringde. Det var dax att sätta igång med tvätten. Barnen vaknade också vilket var bra för då kommer dom i säng i tid ikväll. Dagis dax imorgon ju så backt to the rutins! Nu hänger tvätten på tork och jag sitter och slöar lite innan jag ska ta tag i städeriet. Blir en sådan dag idag och det behövs. Stella sitter och tittar på barn tv just nu och Eliott spelar Transformers spel på sin dator.

Igår kväll blev det inget Bones....buhu. Fattas dom första 4-5 avsnitten av säsong 5 fortfarande. Knäckande!!! Vi såg först en film men den stängde vi av ganska fort för den var för tramsig (parodin på Mc Gayver...eller vad det nu heter) så vi såg istället på Hipp Hipp och skrattade lite=) Ikväll blir det i alla fall nya avsnitten utav V och Desperate Housewives. Får hoppas också att avsnitten utav Bones dyker upp.

Nåväl....lite kaffe innan det är dax att sätta på musik och städa. Och just det...har ni några bra serier att rekommendera, som inte är komedi serier?
Postat av: Johanna

En tidig morgon med massa fix. Jag ska med fixa lite. Ska packa upp väskan, handla & fixa lite Stöten-bilder. Sen ska julen med ut någon dag...

Trist att fattas avsnitt... Hmmm, kommer inte på någon serie för tillfället....

Ha en bra dag! Kram

2011-01-10 » 10:48:09     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

kommer tyvärr inte på nån bra serie just nu men jag återkommer om glödlampan dyker upp ;)



Ha en mysig kväll !!!

Kramar om

2011-01-10 » 18:41:23     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: soffie

jobbigt att gå upp så tidigt jag hatar tidiga mornar vill gäårna ligga å sova till 9:)

men måste upp 6,20 annars hinner jag inte till jobbet,go kväll

2011-01-10 » 19:39:26     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?