Fullspäckad morgon/förmiddag

2011-01-27 @ 14:21:34    Postat av: Susan Gullix
Tjena vilken fart det har varit på oss idag. Vi gick upp klockan 6 imorse eftersom vi skulle iväg tidigt till Logopeden med Eliott. Hela familjen åkte buss ner mot Daddy Cools jobb eftersom Stella skulle vara där under tiden. Det går nämligen INTE att ha med henne till Logopeden...been there and will NEVER do it again...typ

I vilket fall som, Eliott var superduktig och fick beröm av Eva som han går hos. Han hoppade direkt upp på stolen och började prata glatt och sa vad alla bilder föreställde osv. Han hade förbättrats med sitt tal sedan sist då vi var där i September så det är ju kanon. Lite mer att jobba på men hon sa att det kommer. Nästa gång vi ska dit blir inte förräns i Augusti.

Efter att vi hade varit där så ringde min mormor och ville bjuda oss på fika så vi hämtade Stella som var på Daddy Cools jobb och hon hade skött sig. Haha...tur det. Mötte sedan upp mormor och gick och fikade på Bagels Café, satt och pratade och sen begav vi oss till Åhlens där barnen fick välja varsen sak som hon köpte till dom. Eliott valde en robot och Stella valde en stor Barbapappa nalle.

Mmm...sen fortsatte mormor hem och vi begav oss mot Mc Donalds för det hade jag lovat. Jodå...dom åt massor trots att dom nästan precis hade fikat. Får visst plats mycket i dom små magarna. Sen blev det en snabb tur inom Bokia då jag var ute efter Koontz böcker då jag har blivit så flitig med att läsa igen. Hittade tack och lov 2 stycken som jag inte har läst så dom följde med hem. Ska man läsa så får det ju vara Koontz då han är bäst enligt mig.

Nu är vi hemma och har varit ett tag...helt slut är vad jag är nu. Blir nog lugnt resten utav dagen. Ja, barnen ska bada och så och lite annat men vi ska definitivt inte iväg mer idag. Gissar på att barnen somnar gott ikväll eftersom dom har gått jätte mycket idag. Bra eftersom jag är själv med dom tills imorgon. Mannen är ju iväg i Båstad.

Just det....Dag 3 i min 25 dagars lista kommer senare.


Barnen fikar på Café Bagel och mina nyinköpta Koontz böcker

Postat av: Amanda

Åh...Dean Koontz skriver grymt spännande böcker. ^^

Dessa två har jag inte läst tror jag. Härlig läsning du har framför dig. :)



Jag brukar försöka fynda hans böcker på återvinningen här i stan. Många köper ju helt nya böcker, läser dom och skänker sen iväg dom och jag har lyckats norpa åt mig massor av fina böcker där för 1 krona stycket. Passar mig perfekt med bra böcker till sånna priser. ;)

2011-01-27 » 16:15:57     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Förstår att du är slut efter en sådan dag!

I vanliga fall sover jag som klubbad, men i går var ett annorlunda undantag! KRAM

2011-01-27 » 17:03:42     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Jäklar, här har ni haft fullt upp ser jag :) Kul med nya böcker!

Kram & hoppas ni har en lugn kväll

2011-01-27 » 18:04:34     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Älskar Dean Kontz böcker! Kom gärna med en recension sen :)



Det var en förstoppning som Edvin har. Så nu håller vi tummarna för att magen ska komma igång med lite laktulos.



Kram!

2011-01-27 » 18:16:17     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Duktiga Eliott=)

Sv: Jag är nästan bosatt här, eller kommer iaf att flytta hit på riktigt i början av juni=) Ja e såå happy.

Ha en bra dag.

Kram

2011-01-27 » 19:13:06     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?