Full fart hela dagen...

2011-01-04 @ 18:42:15    Postat av: Susan Gullix


Todays kidz striking a pose...haha


Jahapp, det var denna dagen det. Fullt fart har det varit sedan imorse. Det var dax att ta bort julen och så fick det bli. Och med 2 hjälpredor (eller vad man ska kalla dom) så tog det sin lilla tid eftersom det blev lite kiv och så emellanåt. Och då man plockat bort julen så får man även se till att städa eftersom det blir glitter rester och annat som skräpar ner. Och att städa då barnen plockar fram hela tiden tar också sitt lilla tag...haha. Ja, jissus. Men till slut så...så blev allt klart och nu finns här inte ett spår utav jul. Känns väldigt bra!!

Gav oss ut en runda sen också och så har vi ätit mat, barnen har badat och lekt och lite så. Stella har nygligen somnat och det gick lika bra idag utan nappen. Somnade även fortare än igår så tummen upp. Eliott sitter och tittar på barn tv ett tag till innan han också ska sova sen. Ikväll blir det kanske att vi ser på Bones (I hope so) och sen somnar väl jag antar jag;)

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Postat av: Johanna

Skönt att ha städat bort allt! Jag tar det också bara lugnt. Känns som jag inte gör annat än äter & sover. Så trött... Ska nog ta lite glass nu & se om där e nått på tv. Nyss sett en film & halvsovit ^^

Kram

2011-01-04 » 19:11:01     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Skönt att få bort julen. Jag har gjort detsamma. Skulle behöva tvätta fönsterna med bara.

Kraam

2011-01-04 » 20:48:01     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: maria

visst är det skönt att bli av med julen :) då får man plats med det nya...

må så gott ! kram

2011-01-04 » 21:34:25     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?