Fredag

2011-01-28 @ 07:56:46    Postat av: Susan Gullix
Go morron!!

Här var vi uppe tidigt idag, redan strax innan klockan 6 så vaknade Eliott och tyckte att vi skulle gå upp. Det var ok för jag la mig relativt tidigt igår. Var ganska trött efter dagens intensiva aktiviteter och farande hit och dit. La mig efter 22 någon gång efter att först ha burit in båda barnen i vår säng. När mannen är borta så brukar jag ta med dom med mig när jag ska sova. Mysigt och så vill jag inte riktigt sova själv..haha.

Fredag idag i alla fall. Barnen ska till dagis igen och Eliott ska iväg och bada med dagis kompisarna. Sen kommer mannen också hem idag men har faktiskt ingen aning om när. Eftermiddag eller ikväll? Återstår att se helt enkelt!

Nå...hörs senare i alla fall men önskar er en trevlig fredag så länge.
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..



tittar in och önskar dig en trevlig helg.. nu startar min jobbhelg, hahaha.. kväll idag och dag i morgon och så väggbygge med, inte mycket tid över till annant, pust..;)



kramkram

2011-01-28 » 09:25:25     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna

Önskar dig en mysig fredag & helg!

Fredagskram

2011-01-28 » 09:39:16     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?